آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۹
فرمانده سپاه ناحیه جهرم از افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی همزمان با هفته بسیج در جهرم خبر داد.

به گزارش تنویر،محمد صادق شادمند گفت :بسیج شجره طیبه‌ای است که قبل از انقلاب اسلامی توسط امام (ره) کاشته و در دوران پس از انقلاب به ویژه دفاع مقدس کامل شد و امروز در خدمت سازندگی و رساندن پیام توحید به جهانیان است.
وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان در اجرای طرح‌های توسعه‌ای در کشور فعال شده است، افزود: این نهاد در طول سال‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به یادگار گذاشته است.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در این شهرستان ابراز داشت: افتتاح سالن ورزشی کانون فرهنگی ورزشی بسیج جوانان جهرم با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان و مساحت یک‌هزار متر مربع، افتتاح سالن فرهنگی ورزشی شهید شبیری در حوزه امام سجاد (ع) با اعتبار 15 میلیون تومان و مساحت 200 متر مربع و افتتاح پایگاه های مقاومت در روستاهای نظام آباد و حیدرآباد با اعتبار 20 میلیون تومان از برنامه‌های اجرایی بسیج سازندگی در جهرم است.
این مسئول همچنین از کلنگ‌زنی پروژه ساخت جاده روستایی در بخش خفر جهرم خبر داد و خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت فاز نخست این طرح با اعتبار نخستین 300 میلیون ریال اجرا می‌شود.
شادمند اضافه کرد: کلنگ‌زنی پایگاه مقاومت نظام آباد و سالن فرهنگی ورزشی صالحین حوزه امام حسین (ع) بخش کردیان جهرم نیز از دیگر برنامه‌های عمرانی بسیج سازندگی در هفته بسیج است.

نام:
ایمیل:
* نظر: