آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
همزمان با هفته دولت ، یادواره شهدای کارمند سپیدان با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهداء برگزار شد
به گزارش تنویر، در آخرین روز از هفته دولت ، یادواره شهداء کارمند سپیدان با حضور فرماندار ، نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین ادارات ، بسیجیان و عموم مردم سپیدان در سالن شهید قنوتی شهر اردکان برگزار شد .

سید عنایت الله هاشمی نماینده مردم سپیدان در این مراسم معنوی گفت : خانواده های معظم شهداء هر جا که باشند موجب خیر و برکت هستند و نباید این برگزاری یادواره ها را بر آنها منت بگذاریم .

هاشمی اردکانی با اشاره به تاریخچه شکل گیری اسرائیل غاصب گفت : دولت اسرائیل حدود 70 سال قبل از طرف آمریکا به رسمیت شناخته شد و تا قبل از انقلاب اسلامی هر عملیاتی انجام می داد موفق و پیروز میدان بود اما بعد از انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و پیاده شدن فرهنگ جهاد و شهادت ، در مقابله با سپاهیان اسلام در کوتاهترین زمان شکست می خورد .

هاشمی با اشاره به مذاکرات کشور ایران با کشورهای غربی گفت : امروز اگر در مجلس و دولت بحث هایی صورت می گیرد ، دلیل بر تسلیم ، کوتاه آمدن و خیانت نیست بلکه اختلاف نظرهاست بر سر نحوه رسیدن به رشد ، و قدرت نمایی در مقابل دشمن و ان شاء الله با نیت خیر این بحث ها و مذاکرات به نتیجه خواهد رسید .

نماینده مردم سپیدان استیضاح وزیر علوم را دلیل هماهنگی و همکاری با دولت خواند و گفت : اکثر قریب به اتفاق نمایندگان هدفشان از استیضاح وزیر علوم هماهنگی و همکاری با دولت برای پیشبر اهداف بود هر چند که افراد معدودی هم با تفکرات خاص رادیکالی و مغرض هستند .

هاشمی اردکانی فتنه را خط قرمز مجلس در استیضاح وزیر علوم دانست و گفت : همانگونه که مقام معظم رهبری ه بارها فرمودند ، خط قرمزهایی وجود دارد که در مقابل آن جای سکوت و خاموشی نیست و جلوگیری از حضور افرادی که در تظاهرات های اخیر سردمدار فتنه بودند و تصاویر و فیلمهای آنها هم موجود و منتشر شده ، جزئی از همین خط قرمزهاست .

عنایت الله هاشمی اختلاف طبقاتی را موجب خسته شدن مردم دانست و تاکید کرد : اختلاف طبقاتی موجود در جامعه آزار دهنده بوده و مجلس و دولت باید تلاش نمایند این اختلاف را از بین ببرند چرا که هر فردی با دست لباسی بدنش پوشیده می شود و با یک لقمه نان و پیاز هم سیر می شود ، مردم اینها را تحمل می کنند ولی اختلاف طبقاتی را نمیتوان تحمل کرد .

نماینده مردم سپیدان فعالیت و تلاش مردم را در جهت از بین بردن اختلاف طبقاتی لازم دانست و گفت : جوانان ما نباید منتظر استخدام در ادارات باشند ، همه باید به فکر باشند و با پتانسیل های موجود در شهرستان و با افزایش حضور اجتماعی ، تلاش برای سازندگی و تفکر برای اشتغال زایی دولت را در مقابله با کاهش اختلاف طبقاتی یاری دهند .

انقلاب ما نهال صدر اسلام است

فرماندار سپیدان نیز با تبریک هفته دولت ، دهه کرامت و تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا گفت : انقلاب اسلامی درختی است که نهال آن از نهالستان صدر اسلام قلمه برداری شده و به دست عالم ترین و آگاه ترین فرد در عصر حاضر کاشته شد و با بهترین ماده غذایی که خون بهترین انسانها بوده آبیاری شده و هم اکنون هم حراست از این درخت تنومند به دست عالمی فرزانه ، مدیر ، مدبر و بی نظیری همچون مقام معظم رهبری است .

عبدالحسن صمد نژاد شهدای دولت را مایه افتخار دولتمردان دانست و افزود : مفتخریم که در بین اعضای دولت ، بالاترین مقام دولت شهید است و در سپیدان هم بالاترین مقام سپیدان یعنی شهید قاضی که فرماندار سپیدان بوده نیز شهید شده است .

صمد نژاد با اشاره به هفته دولت و خطاب به مسئولین شهرستان گفت : همه باید گاهی فکر کنیم و روزانه عملکرد خود را محاسبه کرده و عملکرد و نواقص کار خود را محاسبه و در جهت رفع آنها تلاش کنیم .

فرماندار سپیدان با ارزیابی عملکرد یک سال گذشته دولت گفت : کاهش تورم از 40 به 25 درصد ، رشد اقتصادی منفی 6 به صفر روند خوبی در اقتصاد بود و مذاکرات اخیر با کشورهای 5+1 نیز ثابت کرد که ما چیزی جز رسیدن به تکنولوژی صلح آمیز نمیخواهیم و در مقابل چهره اصلی غرب و استکبار به جهان شناسانده شد .

مسئولین شهرستان خالصانه و بدون منت و منیت کار میکنند

صمدنژاد اقدامات یک سال گذشته مسئولین شهرستان را مثبت خواند و افزود : برای انجام یک کار همه باید دست به دست هم دهند ، برخی کارها در شهرستان ، برخی در استان و برخی در سطح کشور رایزنی ، هماهنگی و پیگیری شود و اگر پروژه ای به اجرا می رسد ، کسانی هستند که خالصانه و بدون هیچ منیت و منتی کارکرده اند و بی انصافی است که قدردان زحمات آنها نباشیم .

با تیم کاری ضعیف نمیتوان پیروز میدان توسعه بود

عبدالحسن صمدنژاد انتصابات جدید را در جهت خدمت بهتر به مردم دانست و تاکید کرد : مجموعه مدیریت شهرستان باید یکپارچه باشد تا بتوان روند خدمت رسانی و محرومیت زدایی را دنبال کرد و در این بین برخی از مدیران لازم بود جابجا شوند و قطعاً کسانی که در ادامه خوب نباشند ، باید جای خود را به دیگران دهند چرا که نمیتوان با یک تیم ضعیف پیروز میدان توسعه بود .

خدمت صادقانه و التزام به دین معیار ارزیابی مسئولین شهرستان

صمدنژادخدمت صادقانه را ملاک ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان دانست و افزود : برای من بعد از تعهد و و التزام به مسائل دینی  چیزی جر کار ملاک ارزیابی مسئولین شهرستان نیست ، وقتی برای تلف کردن در شهرستان نداریم چون این وقت متعلق به نظام و خانواده های شهداست و نمی توان با اتلاف وقت و بی خیالی در سنگری خدمت کرد که برای حفظ آن خون ریخته شده است .

مردم اخم ها را باز کنند ، تنگ نظری را کنار بگذارند و به مسئولین اعتماد کنند

صمدنژاد با گلایه از تنگ نظری برخی افراد گفت : سپیدان پتانسیل های زیادی دارد ، کار زیادی صورت گرفته اما نتیجه و عملکرد قابل قبول نیست به دلیل اینکه مردم نگاه خوبی به بحث و امتیاز گردشگری ندارند ، مردم باید اخم ها را باز کنند ، چهره ها را باز کنند و سینه ها را گشاده کنند و با اعتماد به مسئولین تنگ نظری ها را کنار بگذارند تا بتوانیم از این پتانسیل استفاده کنیم .

اربابی و ریاست جایگاهی در خدمت رسانی به مردم ندارد

صمدنژاد با خطاب به مسئولین و کارمندان گفت : ما در ازای خدمت به مردم حقوق میگیریم و اگر بر این دیدگاه باشیم که به خاطر اربابی و ریاست حقوق نمیگیریم ، رفتار ما در ادارات متحول می شود . مسئول و کارمند پذیرفته اند که با این حقوق کار کنند و نمتوان گفت من به اندازه حقوقم کار می کنم ، اگر کسی بر این مبناست ، باید ریاست و کارمندی را رها کند چون کشور ما مردم خوبی دارد و فرق بین خدمتگذار صادق و کسی که وقت گذرانی میکند را خوب تشخیص می دهند .


در ابتدای مراسم فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان با تشکر از حاضرین و گرامیداشت هفته دولت شهادت را معامله با خدا دانست و اظهار داشت : شهادت معامله ای است که خریدار آن خدا ، فروشنده بنده مومن ، متاع آن جان و مال مومن و پاداش آن بهشت جاویدان است و خوشا به حال شهدایی که با خدا معامله کردند .

مرتضی خسروانی ناکامی اخیر اسرائیل در جنگ با غزه را دستاورد جدید جبهه مقاومت خواند و گفت : مردم غزه با استقامت در مقابل تمام تسلیحات استکبار موجب عقب راندن اسرائیل و دست یابی به حق و حقوق به جای خود از جمله شکسته شدن محاصره غزه و باز شدن راه های ارتباطی جهت رسیدن کمک های انسان دوستانه ، تجهیزات بهداشتی ، خوراکی و ... بود .

در ادامه کربلایی حسین فریدونی مراسم را مزین به ذکر اهلبیت عصمت و طهارت علیه السلام و یاد شهدای والامقام کرد و در پایان از خانواده های معظم شهدای کارمند و کارندان نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد .


نام:
ایمیل:
* نظر: