آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
پس از آنكه دشمن در جنگ سخت شكست خورد، جنگ نرم را آغاز كرد و جامعه هدف اين جنگ، قشر جوان بوده كه بيشتر دانش‌آموزان را كه مديران و آينده‌سازان آينده نظام هستند، هدف قرار داده است.

صادق شادمند  اظهار داشت: دانش‌آموز بسيجي نماد فرهنگ، بصيرت، تحصيل، تهذيب و ورزش است.
وي افزود: پس از آنكه دشمن در جنگ سخت شكست خورد، جنگ نرم را آغاز كرد و جامعه هدف اين جنگ، قشر جوان بوده كه بيشتر دانش‌آموزان را كه مديران و آينده‌سازان آينده نظام هستند، هدف قرار داده است.
شادمند ابراز داشت: اگر جوانان ما در جنبه‌هاي مختلف اجتماعي سالم باشند جامعه ما نيز در سلامت بوده و به رشد و تعالي خود در تمام عرصه‌ها ادامه مي‌دهد.
وي بيان داشت: مسئولان بايد تلاش خود را مضاعف كنند تا از اين جوانان كه بهترين فرصت جامعه ما هستند نهايت استفاده و بهره‌گيري كنند.
فرمانده سپاه ناحيه جهرم ادامه داد: در هر زماني كه جوانان ما شور و نشاط واقعي را داشته‌اند جامعه نيز به سوي اهداف خود پيشرفت چشم‌گيري داشته است.
وي همچنين از مسئولان و دانش‌آموزان خواست تا هفته بسيج دانش‌آموزي را با نهايت شكوه و عظمت و در اجراي بيانات مقام معظم رهبري در مورد تكريم شهداي دانش‌آموز برگزار كنند.
شادمند با اعلام برنامه‌هاي هفته بسيج دانش‌آموزي خاطرنشان كرد: حوزه مقاوت امام صادق (ع) 31 برنامه مختلف و متنوع از قبيل برگزاري دعاي ندبه، يادواره شهدا، نشست‌هاي سياسي، محفل انس با قرآن، گلباران قبور شهدا، تجليل از بسيجيان دانش‌آموز نمونه، ديدار با امام جمعه شهرستان و تجليل از نخبگان بسيج دانش‌آموزي را به منظور گرامي‌داشت هفته بسيج دانش‌آموزي برگزار مي‌كند.
وي با بيان اينكه برنامه‌هاي هفته بسيج دانش‌آموزي امسال با شعار دانش‌آموز بسيجي پيشگام در علم و اخلاق است تصريح كرد: اين برنامه‌ها همزمان با سراسر كشور از ششم آبان ماه جاري در شهرستان جهرم برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/1188

نام:
ایمیل:
* نظر: