آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴
 زهره فرقاني با اعلام خبر راه اندازي دانشگاه زنان در بسيج گفت: طبق توافق هاي به عمل آمده با وزارت علوم، دانشگاه زنان به منظور ارتقاء سطح علمي بسيجيان زن در حوزه علوم انساني و مقطع كارشناسي تأسيس مي شود.

، زهره فرقاني اظهار داشت: واحد پژوهش بسيج جامعه زنان از سال 82 به منظور ارتقاء توان علمي بسيجيان و جوانان جامعه فعاليت خود را آغاز كرده است.

وي افزود: ايجاد ارتباط با مراكز تحقيقاتي، آموزشي، علمي، فرهنگي و اجتماعي جهت بهره مندي از توان تحقيقاتي و پژوهشي اين مراكز، مطالعه و بررسي طرح هاي تحقيقي و پژوهش هاي انجام شده در حوزه زنان و خانواده جهت احياء هويت زن و تبيين شخصيت و جايگاه زن در خانواده و جامعه از جمله اهداف واحد پژوهش بسيج جامعه زنان است.

مدير پژوهش بسيج جامعه زنان با اشاره به اقدامات اين واحد در سال جاري عنوان كرد: انجام پروژه هايي با موضوعات مختلف از جمله رصد هجمه ماهواره اي دشمن عليه زنان با تهيه نرم افزار چند رسانه اي امواج زهرآگين با موضوعات مربوط به پوشش زنان، جنبش هاي زنان و آسيب هاي اجتماعي از اقدامات اجرايي واحد پژوهش بسيج جامعه زنان است.

تدوين منشور زن طراز انقلاب/تهيه دكترين دفاعي جمهوري اسلامي در موضوع زنان

وي تدوين منشور زن طراز انقلاب اسلامي را از ديگر اقدامات بخش پژوهش بسيج جامعه زنان برشمرد و ادامه داد: طرح بررسي و ارائه الگوي مطلوب خانواده با تأكيد بر خانواده در دوران دفاع مقدس بعد از تحقيق گسترده ميداني تهيه شده است.

فرقاني، تهيه دكترين دفاعي جمهوري اسلامي ايران در موضوع زنان را از ديگر طرح هاي اجرايي عنوان كرد و گفت: اين طرح به منظور بررسي ضرورت هاي شكل گيري جنبش هاي اجتماعي زنان مسلمان و نقش بسيج در آنها تدوين و تهيه شد.

مدير پژوهش بسيج جامعه زنان با اعلام خبر راه اندازي دانشگاه زنان در بسيج اظهار داشت: طبق توافق هاي به عمل آمده با وزارت علوم دانشگاه زنان به منظور ارتقاء سطح علمي بسيجيان زن در حوزه علوم انساني و مقطع كارشناسي تأسيس مي شود لذا دانشجويان دختر بسيجي مي توانند از طريق شركت در آزمون سراسري در اين دانشگاه پذيرفته شوند.

حمايت بسيج از پايان نامه هاي دانشجويي با موضوع زن و خانواده

وي افزود: طبق رايزني هاي انجام شده به زودي دو رشته در مقطع دكترا ويژه زنان در دانشگاه دفاع ملي نيروهاي مسلح راه اندازي مي شود.

فرقاني، افتتاح بخش حمايت از پايان نامه هاي دانشجويي را از ديگر اقدامات بسيج جامع زنان در هفته پژوهش برشمرد و گفت: بسيج جامعه زنان از پايان نامه هاي دانشجويان بسيجي با موضوعات مربوط به زنان و خانواده حمايت مي كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: