آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۶
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه میزان امروز برای همه ملت ایران رهبری معظم انقلاب است، گفت: همه عزت ملت ایران در ولایت مداری و ولایت پذیری از ولایت فقیه خلاصه می شود.
سرتیپ دکتر غلامحسین غیب پرور، امروز در همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد و يادواره 1100 شهيد شهرستان كازرون و 420 شهيد حوزه سرزميني تيپ تكاور امام سجاد(ع) كازرون، که با حضور سرداران و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس سپاه و ارتش، مسئولان لشکری و کشوری، پیشکسوتان جبهه و جهاد، در مصلای نماز جمعه کازرون، برگزار شده است، اظهار داشت: جبهه غیر از مفهوم خود یک کلام مفهومی و کلامی فراتر از بعد فیزیکی است.
 
وی با اشاره به اینکه یاد شهدا ذکر الله است، افزود: کربلا یک جغرافیاست که اثر گذاری این جغرافیا بر همه کهکشان ها اثر دارد و در دوران دفاع مقدس نیز سوسنگرد نیز همین موقعیت را دارد، اگر بگوییم شلمچه قطعه ای از کربلاست بی راه نگفته ایم و همین امر باعث می شود که به این زمین بنازیم.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه یاد شهدا گره گشای راه ماست و تداوم کار شهیدان در انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف همه اقشار ملت است، گفت: ولایت فقیه هدیه بزرگ پروردگار به ملت ایران است و می بینیم که شهدای ما همواره بر پیروی از ولایت فقیه و ولایت مداری تاکید داشته اند، این نشان از اهمیت ولایت فقیه دارد.
 
غیب پرور با اشاره به اینکه میزان امروز برای همه ملت ایران رهبری معظم انقلاب است، بیان داشت: همه عزت ملت ایران در ولایت مداری و ولایت پذیری از ولایت فقیه خلاصه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: