آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۰
فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات مجلس نهم باید در انتخاب و رای خود دقت کنند، گفت: افرادی که وصل به قدرت و ثروت هستند نباید به مجلس وارد شوند و اصل و اساس انتخاب ما باید دین مداری و ولایی محور بودن افراد باشد.
دریادار پاسدار مرتضی صفاری، امروز در همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد و يادواره 1100 شهيد شهرستان كازرون و 420 شهيد حوزه سرزميني تيپ تكاور امام سجاد(ع) كازرون، که با حضور سرداران و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس سپاه و ارتش، مسئولان لشکری و کشوری، پیشکسوتان جبهه و جهاد، در مصلای نماز جمعه کازرون، برگزار شده است، اظهار داشت: نقش آفرینی رزمندگان و جنگ های نامنظم در سوسنگرد زمینه عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس بود.
 
وی بیان کرد: در سوسنگرد رزمندگان با ذکر یا حسین (ع) و کسب معنویات با دست خالی، حتی بدون اسلحه مقاومت کردند که حماسه سوسنگرد نقطه عطف برای توقف دشمن و تغییر سیستم جنگ بود.
 
فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: در دوران دفاع مقدس به ویژه در سوسنگرد رزمندگان با اسلام خواهی و دغدغه دین، ولایت مداری، عشق به اهل بیت (ع) شهادت طلبی جان فشانی های زیادی را در تاریخ به ثبت رساندند.
 
صفاری بیان داشت: اکنون باید با الگو گیری از رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی در جامعه به دنبال پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای دین شهید شد و شهدای ما هم به پیروری از ایشان حرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: باید حواسمان جمع شود کسانی که ضددین هستند نباید وارد مجلس شوند.
 
فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کرد: متاسفانه دشمنان با اسلام آمریکایی سعی در تغییر دارند حتی مانتو را حجاب می دانند و چادر را به کناره می کشند، آنان می خواهند فرهنگ غرب را نشان دهند و با اسلام قاطی کنند.
 
صفاری با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات مجلس نهم باید در انتخاب و رای خود دقت کنند، گفت: افرادی که وصل به قدرت و ثروت هستند نباید به مجلس وارد شوند و اصل و اساس انتخاب ما باید دین مداری و ولایی محور بودن افراد باشد.
 
وی عنوان کرد: کسی که نماز شب بخواند و در خط استکبار باشد نباید وارد مجلس شود، شهدا ناظر هستند و نباید بگذاریم فردی که دغدغه دین دارد وارد نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: