آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰
در جلسه ای با حضور مسوولان، امام جمعه شهرك های غرب شیراز با محوریت شهرك گلستان معرفی و نخستین خطبه و اقامه نماز جمعه وی در مسجد الغدیر شهرك گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام مجدالدین تجرد به عنوان امام جمعه دائمی شهرك های غرب شیراز با محوریت شهرك گلستان معرفی شد.

حجت الاسلام تجرد در این آیین گفت: مردم سرمایه های با ارزش كشور هستند كه سعی می كنیم در فرصتی كه فراهم شده خدماتی در خور شان و اقدامات مناسبی بر اساس نیاز مخاطب و كار كارشناسی را با جدیت دنبال و به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: ما مسوولان به عنوان خدمت گزاران و خادمان مردم هستیم كه اگر با این تفكر كار كنیم كارهای ما ارزش دارد و در غیر این صورت و برای خود كاركردن هیچ ارزشی ندارد.

تجرد بیان كرد: مبنای تمام حركت های ما در شهرك های غرب شیراز در جهت ارزشهای دینی و ادامه راه شهدا است.

وی اظهارداشت: ما بیش از 270 هزار شهید داریم كه جان های خود را برای مطرح كردن و حفظ اسلام در دنیا فدا كردند كه پایه تمام اقدامات و خط و مشی ما ادامه راه شهدا و ارتقا اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تجرد اضافه كرد: ما وارث شهدا هستیم و هدف ما از خدمت گزاری ادامه راه شهدا و پیشبرد نظام جمهوری اسلامی است كه از این رو باید ایده ها به هم نزدیك شود و تلاش مضاعف كنیم تا شهرك های غرب شیراز با محوریت گلستان در بعد معنوی زبانزد عموم شود كه این مهم باید با اعتقاد الزامی محقق می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه به دلیل كم كاری برخی ها در بعضی از مبانی ابتدایی دینی از جمله ضعف در مسئله ولایت و معرفی و جایگاه ولایت و عدم اطلاع جوانان ما از ذخائر اسلام و شهدای دچار مشكل هستیم كه باید این كم كاری ها و عقب ماندگی ها را جبران كنیم.

امام جمعه شهرك های غرب شیراز افزود: توقع دارم كه اگر در این شهرك كار می كنیم و وقت می گذاریم محور كارها برای اسلام و انقلاب و معرفی شهدا باشد كه برای موفقیت باید خود را كنار بگذاریم و متصل به دریای مردم شویم.

لازم به ذکراست،امام جمعه جدید شهرك های غرب شیراز با استقبال مردمی نخستین نمازجمعه را در شهرك گلستان اقامه كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: