یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
مسابقه وبلاگ نویسی جهاد مجازی به همت فرهنگی (فضای مجازی) ناحیه سپاه نی ریز برگزار می شود.

تذکر رهبر عزیز انقلاب به وبلاگ نویسان؛

« واقعاً یکى از چیزهایى که ما همه‌مان [باید توجه کنیم]، به مردم هم باید بگوییم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که: به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دست‌شان را، یا قلم‌شان را، یاوبلاگ‌شان را آزاد نکنند که هر چه به دهن‌شان آمد، آن را بگویند؛ اینجور نیست، چون وسایل مدرن امروز همه مشمول همین حکم است. یعنى خواندن وبلاگ هم مثل خواندن کاغذ است، کتاب است، نامه است، مثل شنیدن حرف است. استماع غیبت شامل همه‌ى اینها می‌شود؛ یعنى ملاک استماع در اینها وجود دارد مسلما»

مسابقه وبلاگ نویسی جهاد مجازی

مسابقه وبلاگ نویسی جهاد مجازی

مسابقه وبلاگ نویسی جهاد مجازی با توجه به لزوم حضور جدی وبلاگ نویسان انقلابی در فضای مجازی و نیز تشکیل جبهه جهاد مجازی در مقابل هجوم سازمان یافته دشمنان انقلاب در سالی که به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»نام نهاده شده است به همت فرهنگی (فضای مجازی) ناحیه سپاه نی ریز برگزار می شود.

این مسابقه با هدف انعکاس گسترده و ترویج فرهنگ انقلاب در فضای مجازی، شناخت و ایجاد ارتباط با وبلاگ نویسان متخصص در مباحث مرتبط، تعمیق باورهای اسلامی، انسانی مسلمین در میان عموم آحاد جامعه، انعکاس و ترویج حقایق فعالیت های انجام پذیرفته، ایجاد روحیه نشاط اجتماعی، تجربیات و اقدامات نو، جدید و بدیع پیرامون موضوعات زیر برگزار می شود.

موضوعات این مسابقه:

جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی، خانواده، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، افزایش جمعیت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی، استکبار ستیزی، شعائر اسلامی، وحدت، دجالواره، خبر ها و رویداد های محله یا شهر، آداب و رسوم محلی، تبعات زندگی در عصر مدرنیته، چند مورد از موضوعات فوق یا هر موضوع فرهنگی و اجتماعی دیگر که باید برجسته شود.


معرفی وبلاگ و ثبت نام حداکثر تا تاریخ 1/ 9/ 1393 فقط از طریق پست الکترونیکی: neyrizmajazi@chmail.ir امکان پذیر است و در هنگام ثبت نام، اطلاعات باید به صورت کامل و صحیح وارد شود .

اطلاعات لازم برای ثبت نام:

نام و نام خانوادگی – نام پدر – شماره تماس – آدرس وبلاگ – آدرس پست الکترونیکی

فعال بودن و به روز بودن محتوای وبلاگ ها از جمله شرایط شرکت در این مسابقه است؛ زمان ساخت وبلاگ ها دارای اهمیت نیست و هر شرکت کننده می تواند تنها یک وبلاگ با حداقل ۱۰ پست ارسال کند. 8 مطلب پایانی هر وبلاگ نیز از شروع زمان فراخوان تا پایان زمان آن مورد بررسی و داوری قرار می گیرد.

شرکت کنندگان می توانند از تمامی قالب های رایج نوشته های وبلاگی از قبیل دل نوشته ها، خاطرات، یادداشت روزانه، مقاله، قطعات ادبی، شعر، حدیث، عکس، پوستر، کلیپ و.. را به طور مجزا استفاده کند تا برای هر بخش امتیاز جداگانه ای دریافت نماید.

چنان چه مطالب مندرج در وبلاگ متعلق به نویسنده نیست منبع آن ذکر  و تمامی منابع و پی نوشت های مطالب، باید در هر پست درج شود. اتکا به منابع غنی، بهره گیری از ادبیات وبلاگ نویسی، تاثیر گذاری و ارتباط با مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا توسط وبلاگ نویس از جمله معیارهای امتیاز دهی هیات داوران است. تولیدی بودن مطالب نیز از امتیاز ویژه ای برخوردار است.

مسئولیت مطالب و محتوای وبلاگ های شرکت کننده در مسابقه، به عهده نویسنده وبلاگ است. مهم ترین معیار امتیاز دهی، تولید محتوا و نگارش یادداشت، توسط خود وبلاگ نویس است.

ملاک های محتوایی شامل تناسب موضوع و محتوا، ادبیات وبلاگی (صمیمیت، روانی و سادگی)، استفاده از تصویر و لینک، نگاه نو، پیوندهای روزانه، پیوندهای دائم، خلاقیت در ارائه‌ی محتوا، رعایت اصل خلاصه نویسی، وجود تیتر مناسب، شفاف سازی و نتیجه گیری از مطالب، نقد سالم و ادبیات اخلاق مدارانه و تعامل با دیگران و ارتباط دوسویه با مخاطبان است.

جوایز:

در دهه فجر 93 بهترین وبلاگ ها انتخاب و به نفرات برتر جوایزی ارزنده اهدا می گردد.

در سوم خرداد 94 همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به مدیر وبلاگ برگزیده که در این مدت فعالیت مستمر داشته باشد، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا می گردد.

همه وبلاگ نویسان دعوتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: