یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
در پی معارفه امام جمعه جدید مشکان
جمعی از اعضای شورای حوزه حضرت معصومه(س) صبح روز پنجشنبه در دفتر امام جمعه حاضر شدند و حضور ایشان در مشکان را خوش آمد گفتند.
به گزارش تنویر نی ریز از حوزه حضرت معصومه(س)، جمعی از اعضای شورای حوزه حضرت معصومه(س) صبح روز پنجشنبه در دفتر امام جمعه حاضر شدند و حضور ایشان در مشکان را خوش آمد گفتند.

با توجه به خداحافظی حجت الاسلام بخشایش پور امام جمعه سابق و معرفی حجت الاسلام فتاحی به عنوان امام جمعه جدید حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) ضمن دیدار و آشنایی با ایشان در صدد است فصل تازه ای از همکاری ها و همفکری ها را با امام جمعه جدید در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر آغاز کند.

دراین دیدار فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) پس از عرض خوش آمد و خیر مقدم به حجت الاسلام فتاحی با اشاره ای به ضرورت وحدت در این شهر با محوریت امام جمعه و بیان برخی آسیب ها از ظرفیتهای موجود حوزه مقاومت خواهران در باب برخی فرهنگ سازی ها و لزوم همفکری و راهنمایی های امام جمعه صحبت نموده و خواستار حضور ایشان از این پس در جلسات شورای راهبردی این حوزه شدند. همچنین حجت الاسلام فتاحی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و آشنایی با شورای حوزه مقاومت در باره هرگونه همکاری و همفکری که در توان داشته باشند اعلام آمادگی نمودند.

دیدار جمعی از اعضای شورای حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) با امام جمعه جدید در دفتر ایشان
نام:
ایمیل:
* نظر: