آخرین اخبار
کد خبر: ۴۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
قزل سفلی شکست ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را از دستاوردهای دیگر 13 آبان برشمرد و تصریح کرد: وحدت و انسجام مثال‌زدنی بین نیروهای انقلاب و تولید قدرت ملی از دیگر دستاوردهای حادثه 13 آبان بود.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزل‌سفلی به‌ مناسبت ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان بسیج دانشجویی این استان با اشاره به سه رخداد مهم 13 آبان اظهار داشت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به‌ نوعی زمینه‌ساز انقلابی شد و رخداد دوم که کشتار دانش‌آموزان بود، پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع کرد.
 
وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا زمینه تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی را فراهم کرد، افزود: لانه جاسوسی آمریکا مرکز طراحی‌ها و هدایت‌های اقدامات آمریکا علیه ایران بود.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دشمن با حمایت شبکه‌های کودتا در راستای براندازی انقلاب کار می‌کرد، ادامه داد: دشمن با تأمین منابع مالی گروهک‌های ضدانقلاب، ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور از طریق بقایای ساواک و برقراری ارتباط با جریان‌های سازش‌کار و غرب‌گرای درون نظام می‌خواستند با نفوذ خود، انقلاب را به انحراف بکشانند.
 
قزل‌سفلی با بیان اینکه حضرت امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی به‌ عنوان انقلاب دوم یاد کردند، بیان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی جریان نفوذی انقلاب به محاق رفت و دولت موقت استعفا داد.
 
وی، شکست ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را از دستاوردهای دیگر 13 آبان برشمرد و تصریح کرد: وحدت و انسجام مثال‌زدنی بین نیروهای انقلاب و تولید قدرت ملی از دیگر دستاوردهای حادثه 13 آبان بود.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه حوادث 13 آبان موجب تثبیت گفتمان انقلاب و استمرار آن شد، اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی موجب شد تا ایران اسلامی در کانون توجهات جهانیان قرار گیرد، چراکه آمریکایی‌ها به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران بودند.
 
قزل‌سفلی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ظهور جمهوری اسلامی به‌ عنوان بازیگر سلطه‌ناپذیر در منطقه و دنیا را به دنبال داشت، متذکر شد: ایران اسلامی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین بازیگران در مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل شد.
 
وی با اشاره به تقارن 13 آبان با روز عاشورا، بیان داشت: پیام مشترک 13 آبان با روز عاشورا ظلم‌ستیزی و سلطه‌ناپذیری است و انقلاب روح‌الله ریشه در انقلاب و مکتب ثارالله داشت.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: ایستادگی و روحیه مقاومت در بین مردم و جوانان ما ریشه در شعار «هیهات مناالذله» حضرت سیدالشهدا(ع) دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: