آخرین اخبار
کد خبر: ۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
دشمن در كمين نشسته و با شبيخون فرهنگي و مسائل ضد ارزشي قصد آسيب رساندن به جوانان ايراني را دارد و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است.

صبح امروز صبحگاه مشترك دانش‌آموزان بسيجي از سوي حوزه مقاومت بسيج دانش‌آموزي شهيد فهميده سپاه ناحيه كازرون به مناسبت هفته بسيج دانش‌آموزي با حضور دانش‌آموزان بسيجي، مدير آموزش و پرورش، مسئول حوزه مقاومت بسيج دانش‌آموزي شهيد فهميده سپاه ناحيه كازرون و معلمان مدارس اين شهرستان در مدرسه راهنمايي پسرانه شهيد محسن پور اين شهرستان برگزار شد.
در اين مراسم مدير آموزش و پرورش كازرون با اشاره به نحوه عزيمت شهيد فهميده به جنگ تحميلي و نحوه شهادت اين دانش‌آموز بزرگوار اظهار داشت: شهيد فهميده در حالي كه 13 سال بيشتر نداشت در زمان جنگ تحميلي به نداي امام لبيك گفت و با رها كردن كلاس درس و با عشق و علاقه به مناطق عملياتي جنوب كشور عزيمت كرد.
محسن توحيديان، دل شهيد فهميده را دلي دريايي توصيف كرد و افزود: نوجوانان و جوانان ما امروز بايد گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و با تلاش خود، به دنبال كسب علم، ورزش كردن و عمل صالح باشند.
وي با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن در كمين نشسته و با شبيخون فرهنگي و مسائل ضد ارزشي قصد آسيب رساندن به جوانان ايراني را دارد و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است.
اين مقام مسئول بيان داشت: دشمن به دنبال كم كردن اعتقادات جوانان ما نسبت به اسلام، ولايت و ارزش‌هاي اصيل اسلامي و انساني بوده اما كور خوانده است.
توحيديان نوجوانان امروز ايران زمين را وارثان واقعي شهدا و امثال شهيد فهميده دانست و تصريح كرد: جوانان ايران بايد اهل بصيرت باشند و دوست و دشمن را بشناسند و مانند شهيد فهميده احساس مسئوليت كنند.
وي با بيان اينكه دشمن ما استكبار جهاني بوده و آمريكا در راس آن‌ها است ادامه داد: دشمن، اردوگاه‌هاي نظامي در مدارس خود يا كنار آن تشكيل داده‌اند و اين در حالي است كه از ايرن ايراد مي‌گيرند كه چرا بسيج دانش‌آموزي در مدارس تشكيل داده است.
مدير آموزش و پرورش كازرون با بيان اينكه دشمن از سلاح ما نمي‌ترسد اما از اعتقادات ما مي‌ترسد، اضافه كرد: ايمان رزمندگان و مردم موجب سرافرازي ملت ايران در دوران دفاع مقدس شد و امروز نيز با سلاح ايمان و اعتقاد مي‌توان جلوي دشمن ايستاد.
اجراي سرود ملي، قرائت مقاله، نيايش و اجراي گروه سرود از برنامه‌هاي ديگر صبحگاه مشترك بسيج دانش‌آموزي شهرستان كازرون بود.
انتهاي پيام/1188

نام:
ایمیل:
* نظر: