یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در حسینیه شهیدان زردشت ناحیه برگزارشد.

به گزارش تنویر نی ریز، این همایش به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز و با حضور حجت الاسلام فال اسیری، فرمانده ناحیه، برخی از ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج در حسینیه شهیدان زردشت ناحیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسینی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن عرض خیرمقدم سخنانی در مورد عبرت های عاشور بیان داشت.

سپس حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی فال اسیری، به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در نکاتی در مورد داشتن اخلاق حسنه و نیک برای امام جماعت بیان کرد که امام جماعت باید با مهربانی و عطوفت با مردم برخورد کند. از طرفی برخورد وی با دشمنان اسلام باید خالی از هرگونه ترحم و ترس و عطوفت باشد. وی در ادامه به نقش محوری امام جماعت در مسجد اشاره کرد و گفت: امام جماعت هر مسجد مدیر و مسئول تمام کارهایی هست که در مسجد انجام می شود و باید بتواند به خوبی رهبری و مدیریت کند. وی افزود: اگر مساجد را با محوریت خدایی برنامه ریزی کنیم، تمام مشکلات حل می شود و هدف اصلی رسیدن به لقا الله است و اولویت اصلی خود را مساجد قرار دهیم.

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد برگزارشد

در ادامه حجت الاسلام شیرازی با اشاره به تهاجم فرهنگی گفت: کشورهای بیگانه و دشمنان ما و اسلام حساب شده و با برنامه ریزی کار می کنند تا بچه های ما را از اسلام دور کنند و کانون خانواده را از هم متلاشی سازند. ما هم در برابر آن ها باید تلاش کنیم. وی تصریح کرد: بهترین مکان برای ارشاد جوان ها و خانواده ها مساجد و پایگاه ها می باشد.

در پایان جلسه، 5 نفر از حوزه های مختلف شهرستان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد برگزارشد

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد برگزارشد

نام:
ایمیل:
* نظر: