گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۴۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
هفته بسیج امسال با شعار "بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" آغاز می شود و آغازمین برنامه نیز غبار روبی قبور مطهر شهداء خواهد بود.

به گزارش تنویر به نقل از نخل بیدار صبح روز گذشته (پنجشنبه ) جلسه شورای اداری به مناسبت هفته بسیج  راس ساعت 9 صبح در تالار الغدیر فرمانداری فراشبند تشکیل شد.

در این جلسه عابدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیان داشت: برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در این هفته به بیش از 100 برنامه در زمینه های مختلف درسطح شهرستان می رسد که آغاز این برنامه ها از غبار روبی و تجدید عهد وپیمان با آرمان های والای شهدا  می باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند برنامه های فرهنگی، تربیتی، ورزشی، نشست های روشنگری ، سرکشی از خانواده های شهدا وجانبازان،کرسی های آزاد اندیشی ،صبح گاه مشترک و بسیاری برنامه دیگر را از اهم برنامه های این هفته خواند.

وی در ادامه با اشاره به رزمایش دوازده هزار نفری شهرستان خنج بیان داشت:تعداد 500 نفر از نیروی های  بسیج شهرستان در روزهای 6 و7 آذر ماه جهت حضور در رزمایش بزرگ شکوه مقاومت حضور خواهند یافت .

سرگرد عابدی افزود : شعار هفته بسیج امسال شعار" بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" می باشد .

در ادامه این جلسه سرهنگ اسلامی نیز ضمن تبریک این هفته به همه آحاد مردم خصوصا بسیجیان بیان داشت: بسیج متشکل از نیروی عظیم مردمی است که در مسیر فرمایشات رهبری عزیز گام برمی دارند .

سرهنگ اسلامی در ادامه برخورد با افراد خاطی در استفاده از خودروهای اداری  را قابل ذکر خواند وبیان داشت: برخورد با افرادی که  پس از وقت اداری از خودروی اداری استفاده شخصی می کنند قابل برخورد است .

 

انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: