یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
در نشست خبری
در سی و پنجمین سالگرد هفته بسیج مستضعفین، ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز 70 برنامه اجرا می کند.

به گزارش تنویر نی ریز نشست خبری تشریح برنامه های سی و پنجمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین با حضور فرمانده ناحیه و مسئول حوزه نمایندگی و خبرنگاران در دفتر فرماندهی ناحیه برگزار شد. در این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با اشاره به سخنان امام راحل(ره) بیان کرد: بسیج در سال 57 و هم زمان با انقلاب آغاز به کار کرد و تفکر بسیجی وجود داشت اما امام راحل بسیج مستضعفان را در آذر 58 در جهت دفاع همه جانبه از انقلاب در برابر همه تهدیدات و حفظ همه دستاورد ها و ارزش های انقلاب تشکیل داد.

سرهنگ توکل ادامه داد: بسیج در تمامی زمینه ها به خصوص فرهنگی خدمات دهی می کند و در زمینه خدمات همیشه پیش قراول بوده است. بسیجیان همیشه در میدان حضور داشته اند و هیچ گاه میدان را ترک نکرده اند.

سرهنگ توکل: امروز ما به بسیج، تفکر بسیجی و روحیه جهادی بسیج افتخار می کنیم

وی وظیفه بسیج را کادریابی و کادرسازی دانست و ابراز کرد: بسیجیان همسو، همنوا و همراه با مقام معظم رهبری هستند و چشم طمع جهان خواران به بسیج و تفکر بسیجی است. امروز ما به بسیج، تفکر بسیجی و روحیه جهادی بسیج افتخار می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نی ریز با اشاره به سال عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: بسیجیان خستگی را خسته کرده اند، بسیجیان در جهت عمق بخشی داخلی و خوش بین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

سرهنگ توکل با اشاره به برنامه های سپاه نی ریز در هفته ی بسیج با شعار «بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز در هفته بسیج با اجرای بیش از 70 برنامه شاخص در خدمت آحاد مردم است.

همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد با فرمانده هان حوزه ها و پایگاه های مقاومت، تشکیل مجمع بسیج شهرستان و حضور حلقه های صالحین در نماز جمعه، دیدار با علمای شهر، سرکشی از خانواده های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا با حضور مسئولین ادارات و بسیجیان، پیاده روی و کوهپیمایی، مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی، کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، افتتاح پایگاه های مقاومت و سالن ورزشی 9 دی و ساختمان شهدای سرباز در ناحیه از برنامه های هفته بسیج است که سرهنگ توکل از اجرای آن ها توسط ناحیه نی ریز خبر داد.

وی همچنین اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر را مهم توصیف کرد و گفت: وعده دیدار ما در مهدیه نی ریز خواهد بود و در این همایش بزرگ عزت و اقتدار بسیجیان به عرصه ظهور خواهد رسید.

وی  با بیان این که : فرهنگ بسیج، فرهنگ عاشورایی، ولایی، ایثار، شهادت، اخلاص و کار است، ما به دنبال آنیم که این فرهنگ که سرلوحه کار بسیج است را نهادینه کنیم و در جهت تبیین و انتقال این فرهنگ، یکایک پاسداران حمایت و همکاری می کنند. از اجرای رزمایش تاکتیکی دو روزه در 13 و 14 آذر با حضور گردان های بیت المقدس خبر داد.

سرهنگ توکل: امروز ما به بسیج، تفکر بسیجی و روحیه جهادی بسیج افتخار می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: