آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
رزمايش گردان‌هاي خواهران كوثز ناحيه بسيج ثارالله(ع) شيراز، روز جمعه 21 آذر در 30 كيلومتري غرب اين كلان‌شهر برگزار شد.

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثار الله، در اين رزمايش، بالغ بر 250 نفر از خواهران بسيجي گردان‌هاي كوثر در قالب 3 گروهان، حضور و شركت داشتند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه بسيج ثارالله(ع) شيراز در ابتداي اين رزمايش گفت: پیامبر گرامی اسلام در مقابل هر فتنه‌ای روایت‌ها و هشدارهای لازم را به جوامع بشری داشته يا نسبت به جلوگيري از بروز فساد و مقابله با فساد در جامعه تاكيداتي داشته‌اند.

حجت‌الاسلام علمدار شريفي با بيان اينكه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره نسبت به تبعیض، بی‌عدالتی، فقر و فحشا، هشدار داده و براي جلوگيري از اين مشكلات تدابير و راهكارهاي ارائه فرموده‌اند، گفت: اما امروز نسبت به این موارد مهم شاهد بی تفاوتی از طرف مسئولین هستیم.

وی گفت: زماني پیشرفت در همه عرصه‌ها را تجربه خواهيم كرد كه ملاک‌ها و معیارهای دین‌مداری را شاهد باشیم.

اين مقام روحاني تاكيد كرد: بی تفاوتی نسبت به برخی امور از جمله فقر معنوی و حتی اقتصادی در جامعه، گسترش منکرات و حلال و حرام خدا نکردن را به دنبال دارد.

وي با تاكيد براينكه نبرد فرهنگی دشمن با جمهوري اسلامي پايان ندارد، گفت: در عرصه فرهنگی هر چه جلوتر مي‌رويم، با تهدیداتی جديدتر، به‌روزتر و اثرگذار مواجه هستیم و ضرورت دارد كه رسانه‌ها بیش از پیش جامعه را در خصوص ابعاد نبردفرهنگي آگاه كند.

حجت‌الاسلام شریفی اضافه كرد: جایگاه بانوان در جامعه اسلامی، جایگاهي ویژه است چنانکه در عرصه پاسداری از ارزش‌های انقلاب دوشادوش مردان در فعالیت‌های بسیج به ایفای نقش پرداخته و مي‌پردازند.

براساس اين گزراش، فرمانده ناحیه بسیج ثارالله(ع) شیراز نيز گفت : مرحله سوم رزمایش خاتم‌الانبیا(ص) در استان فارس ویزه گردان‌های کوثر خواهران برنامه ریزی شده است.

سرهنگ اسماعيل محبي‌پور گفت: اين رزمايش با موضوع آموزش‌ها و اقدامات مقابله با نا آرامی و اغتشاش بوده و علاوه بر آن بسیجیان در کلاس‌های اموزشی امداد و نجات، مسائل مربوط به جلوگیری از بروز آسيب‌هاي ناشي از حوادث طبیعی و کمک به مصدومان را فرا خواهند گرفت.

محبي‌پور بخشي از اين رزمايش را شامل تمرين تاكتيك‌هاي برنامه‌ريزي شده دانست كه در فراگيري آن براي انجام عمليات سپرده شده به بسيج ضرورت دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: