یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
در جلسه شورای بسیج فرهنگیان:
سرهنگ توکل گفت: عزیزان ما در آموزش و پرورش ، فرهنگ‌سازان و مرزبانان این عرصه هستند و با توجه به هجمه‌های فرهنگی وارده به جامعه، هوشیاری آنان را در این عرصه خواستار شد .

به گزارش تنویر نی ریز از بسیج فرهنگیان جلسه شورای دو هفتگی بسیج فرهنگیان با حضور فرماندهی ناحیه و  اعضاء شورا در نمازخانه آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ غلامرضا توکل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز در این جمع هدف از راه اندازی شورای دو هفتگی را مشارکت حداکثری فکری و بهره گیری از توانمندی و استعداد های همه ی فرهیختگان و صاحب نظران و جامعه فرهنگیان برشمرد.

وی افزود: عزیزان ما در آموزش و پرورش ، فرهنگ‌سازان و مرزبانان این عرصه هستند و با توجه به هجمه‌های فرهنگی وارده به جامعه، هوشیاری آنان را در این عرصه خواستار شد .

وی وظیفه بسیج را کادریابی و کادرسازی دانست و ابراز کرد: بسیجیان همسو ، همنوا و همراه با مقام معظم رهبری هستند و چشم طمع جهان خواران به بسیج و تفکر بسیجی است. امروز ما به بسیج، تفکر بسیجی و روحیه جهادی بسیج افتخار می کنیم.

 اعضای شورای قشر در این جلسه نظرات و راهکارهای قابل اجرایی خود را بیان نمودند و در پایان نظرات افراد شورا را مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ توکل لزوم هوشیاری فرهنگیان را در جامعه خواستار شد

سرهنگ توکل لزوم هوشیاری فرهنگیان را در جامعه خواستار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: