آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۴۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
سرهنگ محبی پور در یادواره 80 شهید عادل اباد:
فرمانده ناحیه سپاه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به اینکه هدف اصلی یادواره شهدا اینست که مسیر را گم نکنیم و راهرو شهدا باشیم، گفت: امروز جوانان ما نیاز دارند که در مسیر شهدا قرار گیرند، باید سیره شهدا معرفی شود.


  فرمانده ناحیه سپاه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به اینکه هدف اصلی یادواره شهدا اینست که مسیر را گم نکنیم و راهرو شهدا باشیم، گفت: امروز جوانان ما نیاز دارند که در مسیر شهدا قرار گیرند، باید سیره شهدا معرفی شود.

 

به گزارش خبرنگار تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه ثارا(ع)  شیراز، سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل محبی پور، فرمانده ناحیه سپاه ثارالله (ع) شیراز امشب (1دی) در مراسم یادواره شهدای منطقه عادل آباد که در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه برگزار شد، ماه محرم و صفر را ماه زنده شدن شیعه دانست و گفت: امروز مردم ایران در اربعین حسینی حضور پیدا می کنند و در برابر حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) سر به تراب می گذارند و عرض ارادت می کنند که این به برکت خون شهداست.

 

وی با یادآوری این مطلب که 10 ها هزار شهید در سال های دفاع مقدس خون خود را برای حفظ اسلام و انقلاب نثار کردند، یادآور شد: امروز 36 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی می گذرد با وجود تمام مشکلات سر راه این انقلاب، می بینیم که در معادلات جهانی و منطقه ای جایگاه رفیعی دارد.

 

این مقام نظامی یادآور شد: جمهوری اسلامی یک طرف میز و قدرت های قلدر جهان در طرف دیگر میز است اما این مهم مگر به واسطه خون شهدا به دست نیامد.

 

محبی پور با اشاره به اینکه هشت سال جنگ ما در تاریخ ماندگار شد که شهدا نگذاشتند که اهداف شوم دشمن اجرایی شود، افزود: آنان که فکر می کردند یک هفته ای تهران را تصرف می کنند نمی دانستند روزی می رسد که مردم ایران در کشورشان حضور می یابند و حماسه اربعین را رقم می زنند.

 

این مقام مسئول پشتوانه جمهوری اسلامی را خدا خواند و تصریح کرد: امروز جوانان ما نیاز دارند که در مسیر شهدا قرار گیرند، باید سیره شهدا معرفی شود.

 

وی تسکین دل خانواده های شهدا را هدف اصلی یادواره شهدا ندانست و یادآور شد: هدف اصلی اینست که مسیر را گم نکنیم و راهرو شهدا باشیم و امید داریم با مقاومت مردم و دعای خیر خانواده شهدا به سمت خوبی پیش برود که امنیت و رفاه مردم نیز در آن مد نظر گیرد.

 

خاطر نشان می شود، مراسم یادواره شهدای محله عادل آباد به همت سپاه ناحیه ثارالله (ع)، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس، هیئت و پایگاه مقاومت بسیج شهدای عادل آباد و کانون فرهنگی شهید جهاندیده در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد. انتهای مطلب (224224)

نام:
ایمیل:
* نظر: