آخرین اخبار
کد خبر: ۴۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله گفت: بر ما تکلیف است که همچنان سنگر خودی وغیر خودی را شناخته و هوشیارتر از قبل گوش به فرمان مقام معظم رهبری در مقابل همه توطئه ایستاده و اجازه عرض اندام به انها ندهیم.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثارالله، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله گفت: حماسه 9 دی 88 تجلی شکوه ملتی است که با بصیرت کامل و شناخت طوطئه دشمن حماسه ای به بزرگی حماسه کربلا را خلق و بار دیگر توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین علمدار شریفی اظهار داشت: روز نهم دی روز غربال گری ابن سعدها و روز غربال گری اسلام اموی و عباسی از اسلام ناب بود.

وی افزود: نهم دی تجلی هوشیاری کامل در مقابل توطئه ی اموی ها بود و حماسه ای خلق شد که مجال خودنمایی به دشمنان داده نشد و لذا توطئه آنها یکی پس از دیگری خنثی و پیروزی شگفت انگیزی برای ملت ایران خلق شد. اما به حق این روز بزرگ از ایام الله است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله گفت: این روزها بعضی فکر می کنند که ملت ایران توطئه های ان موقع را فراموش کرده اند و می توان با دسیسه و فریب دوباره فتنه گران را به صحنه اورد.آیا نمی دانند که ملت ما پیرو مکتب قرانی است که شعارش "و قاتلوهم حتی  لا تکون فتنه " می باشد. ایا نمی دانند که ملت ما از امامی درس گرفته است که کوچکترین توطئه دشمنان را به درستی می دید وبا ان مبارزه می کرد. ایا نمی دانند که دیدبان انقلاب اسلامی بیدار است و ملت یکپارچه و سربازان ولایت همه مکر و فریب انها را خنثی و اجازه خودنمایی به انها نخواهند داد. وبر ما تکلیف است که همچنان سنگر خودی وغیر خودی را شناخته و هوشیارتر از قبل گوش به فرمان مقام معظم رهبری در مقابل همه توطئه ایستاده و اجازه عرض اندام به انها ندهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: