آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
جانشین فرمانده سپاه فجر در جمع اصحاب رسانه:
سردار گزنی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در روند جریان‌سازی و تصمیم‌سازی، اظهار داشت: شکل‌گیری بسیج رسانه به علت وجود جبهه ای جدید به نام جنگ نرم بود و صاحبان قلم و اندیشه وظیفه دارند در طوفان رسانه ای دشمن بصیرت افزایی کنند.

به گزارش تنـویر، آیین گرامیداشت روز بسیج رسانه با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر سردار ابوالفضل گزنی و جمعی از اصحاب رسانه فارس برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه فجر اصلی‌ترین آرمان انقلاب اسلامی را تاسیس تمدن اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی یک پیام جهانی داشت و آن تحقق یک نظام و دولتی بود که زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی باشد. هم اکنون در حال تشکیل دولت اسلامی هستیم اما هنوز مولفه های دولت اسلامی محقق نشده است.

وی افزود: مقابله با نظام سلطه یک حقیقت جهانی است که انقلاب ما منادی آن است.

سردار گزنی با اشاره به اینکه رسانه ها دو رسالت اصلی جریان سازی و تصمیم سازی در جنگ نرم را دارند افزود: باید هژمونی فرهنگی نظام سلطه شکسته شود و در این عرصه رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی، روشنگری، هدایت، ساماندهی وظیفه رسانه است گفت: هدایت افکار و اندیشه‌ها وظیفه اصلی رسانه ها است و کشورهایی که دارای ضریب نفوذ رسانه‌ای هستند، در این امر موفق‌تر عمل می‌کنند.

اصحاب بسیج رسانه هژمونی رسانه‌ای استکبار را درهم بشکنند

جانشین سپاه فجر فارس اضافه کرد: طی تحقیقات آژانس امنیت ملی آمریکا، در یک ماه 125 میلیارد پیام در رسانه ها ثبت شده است که سهم ایران از آن یک‌میلیارد و 720 میلیون معادل 1.2 درصد بوده است که باید به سمتی رفت تا سهم بیشتری در این عرصه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای شکستن هژمونی تولید محتوا توسط نظام سلطه، رسانه های بسیجی باید در تمام عرصه‌ها اعم از مکتوب و مجازی کمیت و کیفیت کار را افزایش دهند تا پیام ما به گوش جهان برسد.

سردار گزنی با بیان اینکه اصحاب بسیجی رسانه نباید دچار روزمرگی شوند افزود: اگر تکلیف گرا بودیم می توانیم جریان ساز و تصمیم ساز باشیم بنابراین باید نگاه بسیجی وار و انقلابی خود را همیشه داشته باشیم.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در روند جریان‌سازی و تصمیم‌سازی، اظهار داشت: شکل‌گیری بسیج رسانه به علت وجود جبهه ای جدید به نام جنگ نرم بود و صاحبان قلم و اندیشه وظیفه دارند در طوفان رسانه ای دشمن بصیرت افزایی کنند.

سردار گزنی با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه در مورد سران فتنه اظهار داشت: سخنان این نماینده در مورد رفع حصر سران فتنه باعث تشنج در مجلس شد و رسانه های بیگانه براساس صحبت های او، حماسه یوم الله 9 دی را یوم الشیطان خطاب کردند. این مساله نشان می دهد که طوفان رسانه ای جریان ضدانقلاب کاملا فعال است.

جانشین فرمانده سپاه فجر بیان داشت: رسانه‌ها باید بحث مطالبه گری که رویکرد و سفارش رهبری است را دنبال کنند رسانه باید به دنبال حقیقت باشد و خوشایند و دلخوری فلان مدیر نباید بر رسالت رسانه‌ها تاثیری بگذارد.

وی صداقت را اصلی ترین محور های رسانه دانست و افزود: اعتمادسازی و امید بخشی نسبت به نظام اسلامی وظیفه ی اصحاب رسانه است که باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

به گزارش تنویر همچنین در این مراسم، مرتضی نوشاد به‌عنوان معاون امور شهرستان‌ها و محمدمهدی کاردان به‌ عنوان معاون امور آموزش و مسئول روابط عمومی بسیج رسانه استان فارس و هادی بستام نیز به‌عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز معرفی شدند.

اصحاب بسیج رسانه هژمونی رسانه‌ای استکبار را درهم بشکنند

اصحاب بسیج رسانه هژمونی رسانه‌ای استکبار را درهم بشکنند

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: