آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۷
فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان فارس گفت: رویکرد اصلی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اختلاف‌افکنی میان قومیت‌ها و اقشار جامعه وایجاد تردید ودودلی است.

منصور میرزاییان در حاشیه همایش «بصیر» ویژه پاسداران شاغل و بازنشسته عشایر فارس اظهار داشت: عشایر به ویژه قوم‌های ترک، لر و عرب پیرو انقلاب و ولایت و رهبری هستند و در راستای تحقق ارزش‌های فرهنگی و دینی تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: عشایر و قوم‌های ایرانی با روحیه بسیجی و عاشورایی در خط امام و رهبری حرکت کرده و اجازه تفرقه و فتنه به استکبار و دشمنان داخلی نمی‌دهند.

فرمانده سپاه عشایر فارس خاطرنشان کرد: سپاه عشایر فارس همگام با دیگر نهادها و ارگان‌ها با حضور پرشور در جشن انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می‌کنند.

میرزاییان از برپایی بیش از 200 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی ویژه دهه مبارک فجر در استان فارس خبر داد و افزود: جشنواره فرهنگی و ورزشی عشایر در قائمیه کازرون، همایش معتمدان و نخبگان، افتتاح ساختمان حوزه مقاومت عشایر صاحب‌الزمان در فیروزآباد و مراسم اهدای جوائز به مسابقه تیراندازی بسیجیان عشایر از جمله برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی سپاه عشایر فارس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عشایر فارس نیز در حاشیه همایش فجرآفرینان بصیر گفت: انتخابات به معنای بیعت با رهبری و ولایت بوده و هر کس در این مرحله تاریخی شرکت کند با پیامبر اسلام بیعت کرده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا بحرینی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در صحنه‌های انقلاب اسلامی و به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی، موج بیداری و عدالت‌خواهی را در جهان به ویژه منطقه به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه هر رای، تیری بر قلب دشمنان داخلی و خارجی است، افزود: انتخابات اسفند ماه سال جاری نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است، که اهمیت ویژه‌ای را برای انقلابیون جهان دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عشایر فارس خاطرنشان کرد: ارتباط با قرآن، برپایی نماز، رعایت حجاب، حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری باید سرلوحه و راهنمای عمل نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی غرب باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: