آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۴۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
" ومکرو ومکر الله والله خیر الماکرین" قطعاخداوند مکر صهیونیسم را به خودشان باز می گرداند و انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اسلام در تیرازچند میلیونی از سوی مسلمانان جهان بی جواب نخواهدماند.
به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه ثارالله شیراز، در بخشی از بیانیه بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه مذکور امده است،
سالهاست که اندیشمندان ودر راس ان مقام معظم رهبری مکررا اعلام نموده اند که اندیشه ای ساخته وپرداخته امریکایی صهیونیستی که قرار بوده جهان را تابع تصمیمات لیبرال دمکراسی غرب قرار دهد شکست خورده است وساختار جدید جهان در حال تغیییر است یعنی برخلاف خاسته صهیونیست ها دین مبین اسلام در همه عرصه ها ی فردی واجتماعی سیاسی ،حکومتی نسخه شفا بخش دارد بطور گسترده تری در حال گسترش است.
فلذا غاصبان به خیال پلید خود راه برون رفت از این حرکت نوین جهانی را در اسلام هراسی ،اسلام ستیز، تراشیدن اسلام دروغین می دانندوایجاد جریانهای متحجر وخونریز بهاییت ووهابیت ،طالبان ،القاعده داعش وغیره نمونه هایی از ان است وهمچنین توهین وتمسخر دین مبین اسلام که با ساخت فیلم های ضد اسلامی در بنگاههای هالیبودی ،انتشار کاریکاتورهای موهن در نشریات اروپایی نیز از همین دست است
" ومکرو ومکر الله والله خیر الماکرین" قطعاخداوند مکر صهیونیسم را به خودشان باز می گرداند و انتشار کاریکاتور  موهن علیه پیامبر اسلام در تیرازچند میلیونی از سوی مسلمانان جهان بی جواب نخواهدماند.
لذا پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز این اقدام کینه توزانه سردمداران و جیره جیره خواران صهیونیست جهانی را محکوم کرده و آمادگی خود در دفاع از دین مبین اسلام از ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام تحت هر شرایطی اعلام می نماییم. انتهای مطلب (224224)
نام:
ایمیل:
* نظر: