آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۱
دومین همایش بازنشستگان حوزه نمایندگی در سپاه با همکاری دفتر کانون بازنشستگان نمایندگی در سالن همایش‌های \"ولایت\" ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی کل سپاه، همزمان با ایام الله دهه فجر و میلاد پیامبر اکرم(ص) دومین همایش بازنشستگان (وابستگان) حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، سردار سپهر معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از بازنشستگان حوزه نمایندگی در استان تهران در سالن همایش های "ولایت" ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

 

سرهنگ محمد دهشیری معاون نیروی انسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دبیر همایش، برگزاری این همایش را در راستای تحقق فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر این که "بازنشستگان، وابستگان سپاه هستند و باید با آنان ارتباط مستمر برقرار شود" دانست و اظهار داشت: در همین راستا و به دنبال تدابیر نماینده ولی فقیه در سپاه، برنامه های مناسبی به منظور برقراری ارتباط مستمر و استفاده از تجربیات و تخصص بازنشستگان ( وابستگان) حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیش بینی شده است.

 

دهشیری برقراری ارتباط مستمر با بازنشستگان را در راستای طرح تحول و تعالی سپاه که از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است خواند و اضافه کرد: در برنامه‌های سال 91 و به منظور ایجاد ارتباط هرچه بیشتر بازنشستگان، خانواده‌ها و فرزندان آنان با حوزه نمایندگی ولی فقیه، با همکاری معاونت بازنشستگان سپاه برنامه های فرهنگی ، زیارتی، ورزشی و خدمات رفاهی مطلوبی برای آنان پیش بینی شده است که در موعد مقرر به اجرا در خواهد آمد.

 

وی افزود: در این همایش علاوه بر دیدار همرزمان و همسنگران دوران دفاع مقدس که در فضایی دوستانه، با نشاط و معنوی صورت گرفت، بخشی از مسائل مورد نظر کارکنان بازنشسته جمع‌آوری شده که در تعامل با متولیان امر رسیدگی خواهد شد.

 

دبیر برگزاری دومین همایش بازنشستگان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان ضمن تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم ، استقبال از دومین همایش بازنشستگان را بسیار مطلوب خواند و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری اینگونه همایش‌ها زمینه ارتباط مستمر و هرچه بیشتر وابستگان(بازنشستگان) سپاه با پیوستگان(شاغلین) فراهم شود.

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: