آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹
مراسم تشییع پیکر سردار احمد سوداگر فردا با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح، همرزمان و خانواده آن مرحوم از مسجد ستاد کل نیروهای مسلح تشییع خواهد شد.

در این مراسم که فردا یکشنبه از ساعت 9 صبح در مسجد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد، ضمن قرائت پیام سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر غلامعلی رشید جانشین ستاد کل و از فرماندهان عالیرتبه دفاع مقدس نیز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

بنا براین گزاش، پیکر سردار سوداگر پس از مراسم سخنرانی از جوار مزار شهدای گمنام ستاد کل نیروهای مسلح به سمت خیابان شهید قدوسی تشییع خواهد شد.

پیکر مرحوم سوداگر سپس با انتقال به زادگاهش، روز دوشنبه در گلزار شهدای شهر دزفول به خاک سپرده خواهد شد.

لازم به ذکراست؛سردار «احمد سوداگر» رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس که از جانبازان ۷۰ درصد سرافراز کشورمان است،دیروز بر اثر عوارض ناشی از جنگ تحمیلی که منجر به ایست قلبی شد، به یاران شهیدش پیوست.

سردار سوداگر از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس است که از ابتدای جنگ تحمیلی در صحنه مبارزه علیه باطل بود؛ وی در دوران دفاع مقدس در واحد اطلاعات قرارگاه کربلا حضور مستمری داشت و بارها مجروح شد که بر اثر ترکش‌های فراوان، قلب وی دچار مشکل شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: