آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله:
سرهنگ محبی پور اظهار داشت: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس پاسداران، بسیجیان، حزب الهی ها در برابر دشمنان ایستادند. اکنون هم در مقابل فتنه و گروه فتنه جویی خواهند ایستاد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثار الله، سرهنگ اسماعیل محبی پور در یادواره شهدای قصر الدشت شیراز اظهار داشت: در آستانه سی وششمین  سالگرد پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم. انقلابی که با رشادت ها و ایثارگری های ملت ایران بدست امده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس پاسداران، بسیجیان، حزب الهی ها در برابر دشمنان ایستادند. اکنون هم در مقابل فتنه و گروه فتنه جویی خواهند ایستاد.



وی گفت: کسانی که دم از انقلاب می زنند باید عمل انقلابی داشته باشند. مدیری که از  کسی که تا گلو در مقابل فتنه گری علیه انقلاب نقش داشته است حمایت می کند نمی تواند مدیر جامعه اسلامی باشد چرا که فتنه گران همزاد دشمنان اند. و تا زمانیکه مدیران عمل انقلابی وگفتمان ولایت سرلوحه کار قرار دهند شاهد همدلی در همه سطوح  هستیم.

سرهنگ محبی پور تصریح کرد: جریانی مرموزی بدنبال به راه انداختن افراطی گریهای دوران اصلاحات در جامعه ما است.

وی افزود: انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیری در دهه های اخیر بوده است و امروز به برکت شهدا بواسطه انان انقلاب در فراز ونشیب های روزگار سربلند بیرون امده وملتی که جوانان ونوجوانان در نبرد با دشمن تقدیم کرده نصرت الهی است که شکست نا پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: