آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
در آستانه برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي؛ سازمان بسيج سازندگي در بيانيه اي آحاد مردم شريف ايران را به شركت پرشور و با بصيرت در انتخابات دعوت كرد.

به گزارش مركز اطلاع رساني بسيج سازندگي ؛ متن كامل بيانيه بسيج سازندگي به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
مجلس عصاره فضائل ملت است . امام خميني ( ره )
از آن زمان كه امام راحل عظيم الشان با انقلاب شكوهمند اسلامي ، آزادي و مردم سالاري ديني همچون گوهري گرانبها براي قاطبه مردم بويژه ستمديدگان و محرومين جامعه به ارمغان آورد و توده هاي ميليوني امت سرافراز را نويد استقلال داد ، حركت در جهت تثبيت پايه هاي مستحكم نظام اسلامي را هدف قرار داده و در اين مسير مجلس شوراي اسلامي تشكيل و آن را عصاره فضايل ملت خواند .
از آن پس هر گاه سخني از مجلس و مجلسيان بود ، ايشان را به تلاش براي رسيدن به قله هاي عزت و شرف و پيشرفت و استقلال فرا مي خواند و ملت را دعوت به حضور آگاهانه و عاشقانه در همه صحنه هاي اجتماعي بويژه انتخابات مجلس مي نمود.
پس از ايشان ، خلف صالحش مقام عظماي ولايت نيز بر اين مسير نوراني استوار ماند تا آنجا كه در خطبه جانانه اش در آخرين نماز دشمن شكن جمعه با اشاره به موج بيداري اسلامي در منطقه و تاثير گذاري انقلاب اسلامي بر اين حركت نوراني در ميان كشورهاي اسلامي و همچنين تبيين شرايط حساس امت اسلامي در عصر حاضر و تشبيه آن به پيچ بزرگ تاريخ و لزوم هوشياري هر چه بيشتر ملت در مقابله با دسيسه هاي دشمنان و عبور عزتمند از اين پيچ خطرناك تاريخي همگان را دعوت به مشاركت حداكثري در انتخابات و حضور در پاي صندوق راي براي انتخاب اصلح نمود و شرايط امروز را نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي برشمرد .
بر اين اساس ما جهادگران بسيج سازندگي از سراسر كشور و به نمايندگي از هزاران خادم حركت هاي جهادي در مناطق محروم كه ساخت و مرمت صد ها مدرسه ، مسجد ، خانه محرومين و ... را در كارنامه خود داشته و در سالگرد هم انديشي بشاگرد در جنوبي ترين نقطه استان كرمان ( شهرستان قلعه گنج ) براي تدوين نقشه راه حركت هاي جهادي به ميعاد نشسته ايم حضور در همه انتخابات ها بويژ ه شركت در انتخابات 12 اسفند و همچنين فراهم كردن فضاي شور و نشاط براي حضور حداكثري مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را به خود فرض دانسته و همگان را به شركت آگاهانه در اين فريضه فرا مي خوانيم
روح روح الله شاد و سايه خلف صالحش مستدام باد
سازمان بسيج سازندگي

نام:
ایمیل:
* نظر: