آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
سازمان بسيج طلاب و روحانيون با صدور بيانيه‌اي از مردم ايران اسلامي دعوت كرد بار ديگر با حضور پرشور و آگاهانه خود، حماسه انتخابات مجلس شوراي اسلامي را به حماسه پرشكوه راهپيمايي 22 بهمن پيوند زده و پاسخ رفتار خصمانه و جنگ‌طلبانه آمريكا نسبت به ملت بزرگ ايران را به نمايش درآورند.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: حضور هوشمندانه مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال نشان داد كه همچون سالهاي گذشته در صحنه‌هاي سرنوشت‌ساز كشور اسلامي حضور دارند و مطمئنا اين حضور را در روز 12 اسفند بار ديگر با شكوه بيشتر به نمايش خواهند گذاشت. مجلسي كه به گفته امام راحل "عصاره زحمت‌هاي طاقت‌فرساي ملت مسلمان و فراهم آمده از الله‌اكبرهاي مردم است". امت اسلامي ايران به خوبي آگاه است كه اقتدار و استقلال كشور در گرو حضور آگاهانه تمامي اقشار در تعيين سرنوشت سياسي، اجتماعي، فرهنگي خود است. اگر اين كشور نمايندگاني اصلح همچون مدرس را انتخاب كند مي‌تواند به عينيت‌بخشي خواسته‌هاي خود مطمئن باشد و اين مهم اجرا نمي‌شود مگر با دقت در انتخابات افراد اصلح، چرا‌كه هنوز صداي پير و مرادمان را مي‌شنويم كه فرمود: اگر در انتخابات مسامحه كنيد مطمئن باشيد كه از راه مجلس به ما ضربه مي‌زنند.

در بخش ديگر اين بيانيه آمده است: درود و سلام خدا بر ملت سلحشور ايران اسلامي كه با حضور چشمگير و يكپارچه خود در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي يكبار دير به معناي حقيقي، حماسه‌اي اسلامي ـ ملي خواهند آفريد و نشان خواهند داد كه همواره مدافع واقعي ارزش‌ها و پويندگان راستين ولايت و رهبري‌اند. تبارك‌الله به مردم ايران اسلامي كه با متانت و هوشمندي خود دشمنان را كه در پي راه‌اندازي جنگ رواني، به دنبال كمرنگ كردن انتخابات و به پندار واهي خود جدا كردن مردم از نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، روسياه خواهند كرد.

همچنين در بخش ديگري از اين بيانيه مي‌خوانيم: اميد آنكه نمايندگان منتخب به پشتوانه راي آگاهانه ملت بيداردل ايران، با بكارگيري همه ظرفيتهاي علمي،‌ اجتماعي و فرهنگي و سياسي، كارآمدي، شجاعت و دلسوزي خود را در راستاي استحكام‌بخشي به نهال با عظمت انقلاب بكار گرفته و در انجام وظيفه ديني و انقلابي خود در خدمت به مردم موفق و مويد باشند و گام‌هاي بلند را در جهت تربيت و پرورش آينده‌سازان اين مرز و بوم برداشته و رشد و تعالي همه جانبه كشور را فراهم آورند.

در پايان آمده است: بسيج طلاب و روحانيون، با ارج نهادن به روح پرفتوح امام امت و شهيدان گلگون كفن و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از آحاد مردم دعوت مي‌كند به بزرگ شمردن و پاس‌داشتن ارزش‌هاي انقلاب، يكدل و يكصدا در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در پاي صندوق‌هاي راي حضور به‌هم رسانده و همچون سالهاي گذشته و با حساسيت بيشتر ادامه راه پرافتخار انقلاب اسلامي را استمرار بخشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: