آخرین اخبار
کد خبر: ۵۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
فرمانده سپاه فجر در یادواره سرداران و یکصدوسی شهید بخش خشت:
یادواره سرداران و یکصدوسی شهید بخش خشت با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مسولین و مقامات استانی از جمله فرمانده سپاه فجرفارس برگزار گردید.
به گزارش تنویر، یادواره سرداران و یکصد و سی شهید بخش خشت با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مسولین و مقامات استانی از جمله فرمانده سپاه فجرفارس برگزار گردید. 

سردار غلامحسین غیب پرور در این یادواره اظهارداشت: مردم خشت در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن در طول انقلاب اسلامی ولایت مداری خود را ثابت کردند وی گفت: امروز دشمنان می خواهند اسلام نباشد ولی ناکام بوداند.

 غیب پرور گفت: دردوران دفاع مقدس کمبود ومشکلاتی وجودداشت ولیکن بااین محدودیت ها همه رزمندگان به دنبال این بودند که دل امام خمینی (ره) راراضی نگه دارند و این حقیقتی است که دردوران دفاع مقدس اتفاق افتاد که نسل جوان جامعه اگربخواهند موفق باشند لاجرم میبایست گریزی به آن دوران بزنند.

فرمانده سپاه فجر افزود: امروز بیانات رهبرانقلاب حرف امام زمان(عج) است و ما به پیروی از راه شهدا در صف ولایتمداران خواهیم ماند. امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اقیانوس طوفان زده جهانی، ملت مسلمان را با تدابیرهوشمندانه به ساحل نجات هدایت کرده است.

وی با اشاره به قضایای اخیر در رابطه با علی مطهری گفت: ما با اینگونه برخوردهای سخیف مثل سنگ پراکنی مخالفیم و شدیدا آن را محکوم می کنیم اما مردم بصیر و ولایت مدار استان سناریوی پشت پرده اینگونه اتفاقات را بخوبی می دانند.


نام:
ایمیل:
* نظر: