آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳
ورزشكاران و دست اندر كاران باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با حضور پرشورخود درپای صندوق های رای حماسه ای دیگر در ورزش فارس رقم زدند.

به گزارش تنویر؛اعضای باشگاه فجر سپاسی همگام با سایر اقشار مختلف مردم از نخستین ساعات شروع اخذ رای در شعب مختلف حضور یافتند و با رای خود سرنوشتی دیگر را برای كشورمان رقم زدند.

حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الكاظم شاهچراغ (ع ) محل تجمع اكثر ورزشكاران شیراز بود و با حضورشان ، عزم راسخ خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند .

محمود یاوری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز كه درحرم حضرت احمد ابن موسی (شاه چراغ ) گفت : وظیفه خود دانستم تا دراین انتخابات حساس و سرنوشت ساز شركت كنم و با رای خود قلب دشمن را نشانه گیرم .

وی افزود : كسانی كه به مجلس راه می یابند باید خواسته های مردم را بر آورده سازند و از همه مهمتر این كه برای حل مشكل بیكاری و گرانی تلاش مضاعف داشته باشند .

یاوری با اشاره به این كه آرای ما به عنوان تیری است كه به سوی قلب دشمن نشانه می رودگفت: این تیر دو تكه خواهد شد ، یك تكه آن به قلب آمریكای جنایتكار و یك تكه آنهم به قلب رژِیم غاصب اسراییل فرو می رود .

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت : دست اندر كاران و باریكنان این باشگاه نیز با حضور در صحن شاهچراغ ( ع ) آرای خود را به صندوق های اخذ آرا ریختند.

جعفرجعفری افزود : حضور پر شور و گسترده مردم توطئه دشمن را خنثی كرد و امیدواریم نمایندگان منتخب مردم قدر این ولی نعمتان را بدانند و برای رفع مشكلات آنها كوشا باشند.

وی گفت : انتظار داریم ، نمایندگانی كه انتخاب می شوند مشكل ورزش فارس را حل كنند و دیدگاهی بهترازگذشته نسبت به تیم های برق ، پیام و فجر داشته باشند چرا كه این تیم ها ، روزهای سختی را پشت سر گذاشته و هنوز هم مشكل دارند .

مهدی رجب زاده كاپیتان تیم فجر گفت : آمده ام تا با رای خود درسرنوشت و آینده كشورم شریك باشم .

وی افزود : انتطار داریم نمایندگان منتخب مردم مشكلات موجود را برطرف سازند و به ورزش هم به عنوان یك مقوله مهم نگاه كنند .

نام:
ایمیل:
* نظر: