آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس:
قادری نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: به جاي نگراني بابت حذف تحريم‌ها بايد نگران انتخاب استراتژي‌ها و وضع مديريت‌ها باشيم.
به گزارش تنویر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری، جعفر قادری رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس و نماینده مردم شیراز در مجلس با بيان اين مطلب که به جاي نگراني بابت حذف تحريم‌ها بايد نگران انتخاب استراتژي‌ها و وضع مديريت‌ها باشيم تصريح کرد: تحريم‌ها علت مشکلات اقتصادي نيست بلکه تشديد کننده مشکلات اقتصادي است و اگر مي‌بينيم تحريم‌ها اثرگذار است بايد علت را در مشکلات مديريتي و عدم اتخاذ سياست‌هاي مناسب اقتصادي دنبال کنيم.

وي با بيان اين که استراتژي‌هاي توسعه اي مناسبي نداريم، افزود: وقتي استراتژي‌ها متناسب توانمندي‌ها، ظرفيت‌ها و محدوديت‌ها انتخاب نمي شود طبيعي است که حداقل منابعي هم که داريم به جاي اين که بتواند مشکلات کشور را حل کند بعضاً در برخي موارد مشکلات را هم تشديد مي‌کند.

اين نماینده مجلس با تاکيد بر اين که رفع تحريم‌ها ممکن است مقداري از مشکلات را حل کند اما نمي‌تواند تمام مشکلات اقتصادي ما را برطرف سازد، خاطرنشان کرد: اگر استراتژي‌ها متناسب با شرايط کشور باشد و مديريت خوبي اعمال شود تحريم‌ها نمي‌تواند تا به اين حد روي اقتصاد کشور اثرگذار باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: