گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۵۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
برای اولین بار در فراشبند همایش بزرگ فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان فراشبند با محوریت توجیه برنامه های سال پایگاه ها برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه فراشبند,‌ در جلسه ای که با همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند برگزار گردیده بود تمام فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان در نماز خانه حوزه امام رضا(ع)‌ فراشبند تجمع کردند.
در این همایش یک روزه هر یک از معاونت های سپاه ناحیه فراشبند به بیان برنامه های ابلاغی سال 1394 سازمان بسیج مستضعفین پرداختند.
در ابتدای جلسه جانشین ناحیه سرگرد عابدی به تشریح برنامه های این همایش پرداخت و علت حضور فرماندهان پایگاه ها در این همایش را بهتر برگزار شدن برنامه سال 1394 دانستند

اولین همایش بزرگ فرماندهان پایگاه ها برگزار شد

در این همایش سراسری سرهنگ نصیبی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فراشبند به جمع بندی این دوره یک روزه پرداخت.
وی با تقدیر و تشکر از فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه از حضور گرمشان در این همایش یک روزه بیان داشت که شما فرماندهان پایگاه ها  هر یک در محله و در کوی و برزن خود ابزار نیرومند سپاه هستید.
فرمانده ناحیه سپاه فراشبند ابراز داشت که؛ شما می توانبد با حضور در بین مردم محله خود با ماهواره این دشمن تا دندان  مسلح مقابله کنید و در بین مردم بحث اغنایی مبارزه با ماهواره را به طور گسترده انجام دهید. وی همچنین اظهار داشت برنامه های شجره طیبه صالحین خود را خیلی محکم تر از گذشته انجام داده و در بیان انجام کار های خود از فضای شباب پایگاه ها استفاده کافی را ببرید.

اولین همایش بزرگ فرماندهان پایگاه ها برگزار شد

حجة الاسلام تولایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به چارچوب وظایف حوزه نمایندگی و علت تشکیل حوزه نمایندگی در سپاه پرداختند.
مسئول حوزه نمایندگی در سپاه ناحیه فراشبند بیان داشت: رسالت حوزه نمایندگی در سپاه ایجابی و سلبی می باشد.تایید صلاحیت بسیجیانی که می خواهند در سپاه فعالیت داشته باشند به عهدع حوزه نمایندگی  ولی فقیه می باشد. همچنین تایید محتوا یکی دیگر از وظایف حوزه نمایندگی می باشد.

در ادامه برنامه ها مسئول حفاظت و اطلاعات ناحیه به بیان مطالب و نکات حفاظتی محوله به پایگاه های مقاومت پرداخت. وی اظهار داشت که؛ اطلاعات مربوط به سپاه دارای طبقه بندی است و باید هر کس که در این سازمان مسئولیتی دارد از این اطلاعات به نحو احسن محافظت کند, و شاید بعضی از اطلاعاتی که ممکن است فکر کنیم ارزش ندارند در صورت افشا بسیار برای سازمان مخرب باشد و عواقب بسیار جبران ناپذیری داشته باشد.

اولین همایش بزرگ فرماندهان پایگاه ها برگزار شد

مسئول حفا در سپاه ناحیه فرا شبند بیان داشت که باید از تمام امکانات پایگاه های مقاومت به نحو احسن مراقبت و محافظت نمود. وسایلی از قبیل رایانه و وسایل جانبی آن و خصوصا اطلاعات فردی بسیحیان عضو در پایگاه خطوط قرمز حفاظتی هستند.
سومین معاونتی که به توجیه برنامه های سال خود پرداخت؛ معاونت عملیات و مقاومت مردمی بود.
سروان فروزان در بیان برنامه های عملیات و مقاومت مردمی اظهار داشتند که انسجام گردان های بیت المقدس,الزهرا و عاشورا در اولیت برنامه های امسال می باشد. همچنین اظهار داشت که یکی از جلسات حلقه های صالحین در طول ماه باید با محوریت عملیات و آشنایی با رزم باشد, جهت آمادگی و انسجام بسیجیان در  مقابله با تهدید جنگ احتمالی.

اولین همایش بزرگ فرماندهان پایگاه ها برگزار شد

در خلال برنامه ها مسئول فضای مجازی و سایبری سپاه ناحیه فراشبند به توجیه مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته, امر فضای مجازی و شبکه شباب  پرداخت.
برادر پورباقری مسئول فضای مجازی و سایبری فراشبند بیان داشت که جنگ امروز جنگ عقیده ها است مقابله با این جنگ امکان پذیر نیست مگر با آشنایی با رسالت فضای سایبر.
وی اظهار داشت وظیفه ما مقابله با تهدیدات احتمالی چه از درون و برون می باشد و در اخر افزود که ما در طول 24 ساعته شبانه روز از طریق تلفن رایگان 114 و همچنین پشتیبانی شبکه شاب در خدمت فرماندهان محترم پایگاه ها جهت در یافت اطلاعات و اخبار بسیجیان می باشیم


همچنین در ادامه برادر سجاد صفری مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه  به تشریح برنامه های ابلاغی سال 1394 معاونت های حفظ ِآثار -اردویی و گردشگری و فرهنگی اجتماعی پرداختند.
صفری بیان کرد که امسال حجم یادواره های شهدای ابلاغی از استان 16 یادواره در سطح شهرستان ، حوزه های محلات و کانونهای اقشاری و در سطح پایگاه برگزار می گردد که با توجه به نرم تخصیصی به یادواره ها می طلبد جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن این
یادواره ها باید از کمک های خیرین ،‌ادارات و خانواده های شهدا استفاده کرد.
در ادامه به عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور پرداختند و به گفته مقام معظم رهبری این عملیات بزرگ فرهنگی را یک حرکت با برکت بیان کردند که امسال جهت سهولت در بحث اعزام و کیفی سازی راهیان نور سعی شده در اول سال به حوزه ها و پایگاهها سهمیه ابلاغ شود که بیشتر از حلقه های صالحین و بسیجیان فعال پایگاهها جهت اعزام استفاده گردد و پایگاهها این افراد و فعالان فرهنگی را شناسایی ، گزینش و جهت اعزام ثبت نام کند و از کمک هزینه پایگاه و حوزه به ازای سهمیه ابلاغی مساعدت نماید..
در ادامه به تشریح برنامه های فرهنگی اجتماعی پرداختند و در مورد نحوه ایجاد هسته های فرهنگی حلقه های صالحین و شورای فرهنگی پایگاه و حوزه توضیحاتی ارائه دادند. همچنین بحث برآورد وضعیت فرهنگی شهرستان و حوزه های و پایگاه ها را تشریح کرده و از فرماندهان پایگاهها و مسئولین فرهنگی درخواست کردند که ضمن شناسایی آسیب ها و تهدیدات حوزه استحفاظی خود به ارائه راهکار و راه حل جهت تقلیل و خنثی نمودن آنها استفاده نمایند. همچنین تبیین کردند که فرمانده پایگاه باید با توجه به آسیب ها و تهدیدات پیشرو در حوزه سرزمینی خود بر تعیین محتوای نشست ها ،‌فضاسازی ها و برنامه های فرهنگی بپردازند. در ادامه به تشریح برنامه های تبلیغاتی و مناسبت ها و ایام الله ها پرداختند و کلیه برنامه های ابلاغی سال 1394 فرهنگی را به صورت دستورالعمل توضیح دادند.

اولین همایش بزرگ فرماندهان پایگاه ها برگزار شد

سروان غلامی مسئول بسیج سازندگی ناحیه فراشبند گفت: یکی از رسالت های سپاه برنامه اقتصاد مقاومتی می باشد, چرا که این نوع اقتصاد راه نجات کشور ایران از تحریم های دشمنان است و رهبر فرزانه انقلاب بر این مهم تاکید بسیاری دارند لذا معاونت سازندگی سپاه ناحیه فراشبند با اعطای وام های قرض الحسنه با مبالغ مختلف جهت امر اشتغال زایی در خدمت اقتصاد خانواده ها و همچنین کشور می باشد.  وی بیان داشت که صنایع تبدیلی یکی از برنامه های مهم اقتصاد مقاومتی می باشد که نسبت به هر مکانی متفاوت می باشد.



اولین همایش بزرگ فرماندهان پایگاه ها برگزار شد

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فراشبند در ادامه همایش به بیان برنامه های این معاونت پرداختند.حجةالاسلام محمودی مسئول شجره طیبه صالحین اظهار داشت که یکی از مهمترین برنامه های بسیج دهها میلیونی در حال حاضر حلقه های معرفتی انسان ساز صالحین در سطح پایگاه های مقاومت می باشد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته صالحین سپاه ناحیه فراشبند با همت فرماندهان پایگاه ها رشد بسیار چشم گیری داشته از فرماندهان پایگاه ها  درخواست نمود امسال نیز همت خود را مضاعف کرده و در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی برنامه های حلقه های معرفتی تربیتی خود را منسجم تر و با تاکید بر اینکه این حلقه به مصاف جنگ نرم دشمن می روند عنایت خاصی بر این موضوع داشته باشند.
وی در ادامه به توجیه برنامه های سال خصوصا اردوی حلقه سرگروه ها, هیئت عاشقان ولایت, برنامه های قرآنی و آموزش مقدماتی سرگروه ها پرداخت

و در ادامه دو تن فرماندهان پایگاه های " قله " برادر و خواهر که در امر صالحین موفق بودند به تشریح برنامه های خود پرداختند.



انتهای پیام /224224
نام:
ایمیل:
* نظر: