یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۵۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
سالروز آزادسازی خرمشهر
مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر روز شنبه 94/3/2 در مهدیه هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز برگزار کردید
مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر روز شنبه 94/3/2 در مهدیه هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز برگزار کردید .
در این مراسم که با حضور نعداد کثیری از خانواده های شهدا ، بسیجیان ،مردم و مسئولین شهرستان از جمله حجت الاسلام فال اسیری ، فرماندار شهرستان ، شهردار و فرماندهی منطقه انتظامی نی ریز برگزار گردید ، سردار یدالهی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به ایراد سخنرانی پرداختند .
سردار یدالهی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و مراحل مختلف این عملیات غرور آفرین که به فتح خرمشهر منتهی شد افزود :
اکنون دشمن شکست خورده در عرصه جنگ نظامی ، به صراحت و علنی اعلام می کند که برای جنگ فرهنگی بودجه تصویب کرده و هدفش در ایران را به صورت جنگ فرهنگی دنبال می کند .
وی تصریح کرد به همین خاطر مردم ما باید همانند دفاع مقدس در مقابل تهاجمات دشمن متجاوز ایستادگی کرده و باید همان طور که برای کلاس درس فرزندان خود هزینه می کنند برای فرهنگ و ارزش ها نیز هزینه کنند و در مقابل دشمن بایستند .






نام:
ایمیل:
* نظر: