گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
به همت حوزه شهید چمران؛
به همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دهرم مراسم جشن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در مسجد امام خمینی (ره)‌ شهر دهرم برگزار شد برگزار شد
به گزارش سرویس حوزه ای پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه فر اشبند؛‌ به همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دهرم جشن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در حمل مسجد امام خمینی(ره)‌ با حضور جمعی از همشهریان و بسیجیان برگزار شد.

جشن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار برگزار شد

سرگرد تقیان فرمانده حوزه مقاومت شهیدچمران دهرم در گفت و گویی افزود:امام حسین(ع) پاسدار بزرگ تاریخ اسلام بود که با خلق حماسه پرشور کربلا، اسوه آزادگی و ظلم‌ستیزی در تاریخ شد.
وی در ادامه خاطر شنان کرد:  میلادامام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است تا بتوانیم در مسیر روشنایشان و در راستای پاسداری و حراست از ارزش‎های الهی حرکت کنیم و پاسداران میهن اسلامی نیز باید با تبعیت از مولایشان هیچ‌گاه در برابر ظلم کوتاه نیایند.

جشن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار برگزار شد

امام حسین(ع) یک الگوی متعالی و ارزشمند در ظلم‌ستیزی، آزادگی و پاسداری از دین است که با قیام خود در مقابل طاغوت و طاغوتیان ایستاد تا دین مقدس اسلام حرکت الهی خود را ادامه دهد، هم‎اکنون نیز جامعه اسلامی مدیون خون پاک آن حضرت است.
وی اظهار کرد: یکی از بزرگترین درس‌هایی که امام حسین(ع) به یادگار گذاشتند، شعار «هیهات من‌الذله» و زیر بار زور و یوق ستمگران نرفتن است.
سرگرد تقیان در پایان افزود: قیام امام حسین(ع) صرفا قیام و انقلاب نبود بلکه فرهنگ مبارزه با ظلم و دشمنانی بود که در برابر اسلام ایستادند.


جشن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار برگزار شد



انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: