آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
شهدا ستارگان تاريخ‌اند و شهرستان استهبان فعاليت‌هاي بسيار خوبي در زمينه حفظ آثار شهدا انجام داده است.

سردار سرتيپ پاسدارغلامحسين غيب‌پرور بعد از ظهر امروز در مراسم يادواره سرداران و 500 شهيد شهرستان قرآني استهبان با بيان ارزش‌هاي شهداي صحراي كربلا و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بگذاريم آيندگان بر ما و بر كار‌هاي ما درود بفرستند نه اينكه لعنتمان كنند.
وي با بيان اينكه جايگاه و مرتبه شهدا، ارزش معنوي دارد، تصريح كرد: شهدا را نردبان ترقي براي اين دنياي زشت نكنيم.
سردارغيب‌پرور در ادامه سخنانش، شهرستان استهبان را از جمله شهر‌هاي شهيدپرور در كشور دانست و از زحمت‌هاي مختلفي كه در اين شهر پيرامون حفظ آثار شهدا كشيده شده است تقدير كرد و گفت: شهرستان‌هاي ديگر مي‌توانند از فعاليت‌هاي ستاد يادواره شهداي استهبان الگو بگيرند.
در ادامه سرپرست فرمانداري استهبان نيز طي سخناني، با پاسداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي تنها راه حقيقي و پايدار براي رسيدن به اهداف بلند انقلاب و امام راحل را ادامه دادن راه شهدا دانست.
محمدرضا مجيديان‌راد با بيان اينكه انقلاب و نظاممان امروز به مدد خون‌هاي شهيدان صاحب عزت و جلال شده است، خاطرنشان كرد: امروز با تمام شهداي گران‌قدر تجديد پيمان مي‌كنيم و از خدا مي‌خواهيم تا ما را در ادامه اين راه ياري كند.
مجيديان‌راد در پايان از برگزاركنندگان اين مراسم تشكر كرد و افزود: اجر و پاداش چنين كار‌هاي ارزند‌ه‌اي را خود شهدا مي‌دهند.
اين مراسم كه با حضور حجت‌الاسلام ابوترابي نايب رئيس مجلس، معاون رياست جمهوري و ديگر مسئولان استاني و شهرستاني در سالن ورزشي شهيد فقيهي كانون جوانان سپاه استهبان برگزار شد با استقبال گرم خانواده‌‌هاي شهدا، مردم، مسئولان شهرستان استهبان و شهرستان‌هاي اطراف قرار گرفت.
حجت‌الاسلام ابوترابي به همراه  فرمانده سپاه فجر استان فارس و ديگر مهمانان اين جلسه از نمايشگاه بزرگ از بعثت پيامبر تا جنگ نرم كه در كانون جوانان سپاه استهبان برگزار شده بود بازديد و گفت: شهدا ستارگان تاريخ‌اند و شهرستان استهبان فعاليت‌هاي بسيار خوبي در زمينه حفظ آثار شهدا انجام داده است. انتهاي خبر / ق

نام:
ایمیل:
* نظر: