یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۶۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
حوزه کوثر برگزار کرد
نشست روشنگری با موضوع مذاکرات هسته ای روز پنج شنبه مورخ 94/4/11 با حضور 600 نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت تابعه حوزه کوثر و مردم شهیدپرور شهرستان در حسینیه علی ابن ابیطالب برگزار گردید
نشست روشنگری با موضوع مذاکرات هسته ای روز پنج شنبه مورخ 94/4/11 با حضور 600 نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت تابعه حوزه کوثر و مردم شهیدپرور شهرستان در حسینیه علی ابن ابیطالب برگزار گردید.
جناب سرهنگ توکل فرمانده ناحیه سپاه نی ریز ، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات ، گفتند که ما باید از سیره و روش زندگی ائمه معصومین (ع) الگو بگیریم و در این راه افتخار می کنیم که شیعه امام علی (ع) هستیم.
ایشان ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته ای و شاخص ، وظیفه همه بسیجیان را دفاع و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع در برابر همه تهدیدات دانستند. وی خاطر نشان کرد امروز مذاکرات هسته ای و نتیجه ی آن برای ما خیلی اهمیت دارد . آنها می خواهند با تحریم های ظالمانه ای که یک طرفه است ملت ایران را از انقلاب و نظامشان روی گردان کنند ، اما ما با عزت پیش می رویم و در فناوری هسته ای که حق مسلم کشور ماست و شهیدان هسته ای با اهدای خون خود آن را امضا کرده اند ،  به هیچ وجه کوتاه نمی آییم و در برابر تهدیدات ابر قدرت ها ایستاده ایم . ملت ایران با امضای گزاره برگ هسته ای حمایت خود را نسبت به آنچه مد نظر رهبر معظم انقلاب هست و کشور را به سوی تعالی و پیشرفت هدایت می نماید اعلام نمودند.
وظیفه ما در این برهه از زمان این است که با همدلی و هم زبانی مانع ایجاد تفرقه در جامعه شویم و به دشمنان قسم خورده خود ثابت کنیم که این راه  که شهدا با خون خود آن را برای ما ترسیم کرده اند را ادامه خواهیم داد و به هیچ وجه از آرمان های خود دست نخواهیم کشید. در ادامه برنامه خواهران به خواندن مولودیه در مدح امام حسن مجتبی (ع) پرداختند و در پایان با توزیع افطاری از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد










نام:
ایمیل:
* نظر: