آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۶۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله:
حجت الاسلام شریفی گفت: به دلیل این که انجام کار فرهنگی تأثیر گذار نیاز به زمان دارد، در اولویت بندی مسئولین قرار نمی گیرد و ترجیح بر این است به کارهایی بپردازند که در زمان کوتاه به بهره برداری برسد و در گزارش عملکردها مشخص باشد.
به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه ثارالله ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله گفت: در جامعه ای حجاب و عفاف گسترش میابد که زمینه ها و اداب وسنن اسلامی در بطن جامعه رسوخ پیدا کند و این مستلزم تشکیل برنالمه های هدفمند و تاثیر گذار از سوی متولیان جامعه دارد.

 حجت الاسلام علمدار شریفی ادامه داد: سلسله نشست ها وبرنامه های خاص ویژه نوجوانان و بر پایی نمایشگاههای با کیفیت در دل شهر ودر بطن جامعه می تواند بخشی از مقوله حجاب وعفاف را فرهنگ سازی کند که در این زمینه  نتوانستیم خوب کار کنیم وبتوانیم مخاطب جذب کنیم ولی با همت مسئولین می توان برنامه های پیاده نمود که شاهد رسوخ فرهنگی در بطن جامعه باشیم.

وی گفت: بعضا برنامه های فرهنگی با رویکرد ترویج عفاف برای کسانی پر پا می شود که انان مشکل حجاب ندارند و از طیف محجبه هستند و ما سراغ طیف های دیگر در جامعه بویژه نسل جوان و مراکز دانش اموزی نرفتیم که انان را اگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله افزود: چارچوب اصلی فرهنگ جامعه ی ما اسلام است که هر عملی خارج از این چارچوب به عنوان ضد فرهنگ به حساب می آید. دین اسلام در همه زمینه ها مورد نیاز بشر رهنمود دارد و می تواند نیاز جامعه را در تمام سطوح تأمین نماید. در قانون اساسی کشور هم چارچوب فرهنگی بر اساس دستورات اسلامی تدوین شده است اما متأسفانه، گرفتاری های امروز به دلیل این است که قوانین عملی نشده است.
، 
این مقام روحانی در
پایان در خصوص عدم  تمایل برخی دولت مردان به رفع معضلات فرهنگی کشور  خاطر نشان کرد: به دلیل این که انجام کار فرهنگی تأثیر گذار نیاز به زمان دارد، در اولویت بندی مسئولین قرار نمی گیرد و ترجیح بر این است به کارهایی بپردازند که در زمان کوتاه به بهره برداری برسد و در گزارش عملکردها مشخص باشد. غفلت ها باعث شده است امروز بعضی به این نتیجه برسند که با وضعیت موجود کاری نمی شود کرد و دیگر نمی توانیم معضلات به وجود آمده را رفع کنیم. انتهای مطلب224224
نام:
ایمیل:
* نظر: