آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
رئیس هیات فوتبال فارس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای خطاب به نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات باشگاه فجر شهید سپاسی خواستار رفع مشکلات این تیم شد.

وی در نامه خود آورده است: مجمع محترم نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام‌‌ همان گونه که مستحضرید استفاده از همه فرصت‌ها برای ارتقاء استان پهناور فارس در عرصه‌ها و حوزه‌های گوناگون کشور، دغدغه همه موکلانی است که رای خو درا به نام شما به صندوق‌ها انداخته‌اند و البته آن‌ها که دیگر نامزد‌ها را هم برگزیده‌اند نگاهی همسو با این موضوع دارند.

امروزه فوتبال به عنوان مقوله‌ای فرا‌تر از ورزش در دنیا مطرح گردیده و حتی روی دیپلماسی ملل هم تاثیر نهاده است. چنین موضوع مهمی باید در سرفصل‌های نگرشی قانونگذاران منتخب مردم هم جایگاهی ویژه داشته باشد.

در فارس اگر میزان استقبال از بازی‌های تیم‌های مختلف استان به خصوص فجر سپاسی به عنوان تنها نماینده لیگ برتری آن را در هر دیدار و مسابقه چه به صورت حضوری و یا از طریق تماشای تلویزیونی محاسبه کنیم بی‌تردید کمتر از ۵۰۰ هزار نفر نخواهد بود. ۵۰۰ هزار نفر که حداقل دو ساعت از وقت خود را در هفته و چهار برابر آن را در ماه با فوتبال پر می‌کنند. این چهار میلیون ساعت پر کردن اوقات فراغت را با کدام همایش و برنامه دیگری می‌توان جایگزین کرد؟ سئوالی که اگر کمی به آن عمیق شویم می‌توانیم از ان به عنوان یک فرصت مطلوب بهره برداری نماییم هر چند حالا با توجه به هزینه‌های سرسام آور تیم داری و قانون برنامه پنجم مبنی بر منع هزینه کرد دولت در وزش حرفه‌ای، دچار مشکلاتی گردیده که آینده امر را در ابهام برده است.

شما امروز وکلای مردمی هستید که نوز روی دیوارهای شهرشان چهره‌های لبخند بر لب جوانانی نقاشی شده که خود را ندیدند تا خدایشان را ببینند. شهدایی که خونشان جویبار روانی شد تا این شجره طیبه و این نظام مقدس پابرجا بماند و امروز کرسی‌های مسئولیتش به عنوان یک امانت در دست ما و شما باشد. شهید حاج مجید سپاسی نمونه‌ای از این شاگردان مکتب عاشورا بود که سال هاست در فراقش، یادگاری ارزشمند را بر جای نهاده که میلیون‌ها جوان ایرانی و فارسی دل در گرو آن دارند. مکتب شهید سپاسی امروز در ورزش ایران یک مکتب بی‌نظیر است. برای تداوم این نهضت فرهنگی چه باید کرد؟

پرسشی که جان کلام این مرقومه است. سپاه پاسداران برای اداره باشگاه فجر شهید سپاسی بودجه مصوبی ندارد و این می‌تواند ضربه‌ای جبران ناپذیر برای جامعه و جوانان ما باشد که می‌خواهند سرمش‌هایشان را از مشق شب‌های خونین و خاکی نوشته شده بر چفیه سپاسی و سپاسی‌ها بگیرند. نهادهای استان چگونه باید به این تیم و این فرهنگ ایثار ادای دین نمایند؟ امروز چشم‌ها به شماست. شمایی که وکیل مردم فارس هستید تا برایشان بهترین‌ها را فراهم کنید. ختم کلام اینکه تداوم حیات این باشگاه فرهنگی را با مدیریتی مدبرانه به این مردم هدیه دهید.

 

رئیس هیئت فوتبال فارس درحالی به مجمع نمایندگان فارس نامه می نویسد که در سال 90نیز دوبار 19خردادماه 20تیر ماه برای نمایندگاه نامه نوشته بود وپیرامون وضعیت تیم های فوتبال فارس هشدار داده بود.

 

مانیز امیدواریم نمایندگان فارس در مجلس نهم برای سرنوشت مبهم تیم فجر شهید سپاسی چاره اندیشی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: