آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
حجه الاسلام موسوی امام جمعه باقرشهر از اسکان زائران حرم امام خمینی (ره) بازدید و با مسئولین قرارگاه ولایت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس به حرم امام (ره)،حجه الاسلام و المسلمین حاج سید احمد موسوی امام جمعه باقر شهر ضمن بازدید از محل اسکان زائران حرم امام در باقر شهر  با اعضای ستاد قرارگاه ولایت سپاه استان فارس دیدار و گفتگو کرد .

 در این دیدار وی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای دلسوز قرارگاه ، امام خمینی را یار واقعی امام زمان (عج) خواند و گفت :حضرت امام خمینی (ره) با براندازی طاغوت و طاغوتیان و برپایی انقلاب اسلامی شیعه و اسلام را زنده کرد .

وی با توجه به نفوذ انگلیس و جاسوسان آن در ممالک اسلامی گفت : انگلیس و ایادی کفر تمام توان خود را گذاشتند تا بهاییت را در کشورهای اسلامی گسترش دهند لیکن دم مسیحایی امام خمینی تمام نقشه های آنها را در ایران  نقش بر آب کرد .

وی حضور مردم  استان فارس در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی بسیار چشمگیر خواند و گفت :بنده به تجربه سالهای مکرر می گویم حضور مردم ولایت مدار استان فارس نشان از عشق  این مردم مومن و متدین به بنیانگذار جمهوری اسلامی و معمار بزرگ انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس آن عزیز سفر کرده است .

دراین گزارش همچنین آمده است که دکتر باقر نژاد فرماندار شهرستان ری و سرهنگ گلپایگانی فرمانده سپاه ناحیه شهر ری نیز ضمن بازدید از محل اسکان زائران حرم امام از استان فارس در باقر شهر ، در دیدار های جداگانه ای با اعضای ستاد قرارگاه ولایت سپاه استان فارس آمادگی کامل خود را برای رفع مشکلات احتمالی زائران گرامی اعلام داشتند .

نام:
ایمیل:
* نظر: