آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵
 أر جشنواره توسعه صنایع دفاعی با رویکرد زیست محیطی، تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه از جمله در حوزه مدیریت بحران‌های زیست محیطی به امضاء مسئولان وزارت دفاع و سازمان محیط زیست خواهد رسید.

به گزارش تنویر، سردار حسین باقری معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع در آستانه برگزاری جشنواره توسعه صنایع دفاعی با رویکرد زیست محیطی، برنامه‌های این جشنواره را تشریح کرد.

باقری گفت: دراین جشنواره که با شعار «صنایع دفاعی پیشرو در تولید ملی و حافظ محیط زیست» و به مناسبت هفته محیط زیست در روز 21 خردادماه سالجاری توسط وزارت دفاع در تهران برگزار می‌شود، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمدجواد محمدی‌زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: در این جشنواره تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه از جمله در حوزه مدیریت بحران‌های زیست محیطی به امضاء مسئولان وزارت دفاع و سازمان محیط زیست خواهد رسید.

باقری در ادامه گفت: از مراکز صنعتی، خدماتی، آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت دفاع که در سالهای اخیر اقدامات مؤثر زیست محیطی انجام داده و از سوی سازمان محیط‌زیست بعنوان واحدهای خدماتی و صنعتی سبز یا برگزیده سبز تعیین شده‌اند با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر خواهد شد.

معاون مهندسی پدافند غیرعامل وزارت دفاع، ارائه مقالات مختلف توسط کارشناسان و متخصصان صنایع دفاعی در حوزه زیست محیطی و برگزاری نمایشگاه توانمندی وزرات دفاع در این حوزه به همراه اجرای مانور میدانی را از دیگر برنامه‌های این جشنواره برشمرد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: