آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در معارفه فرمانده سپاه فراشبند:
سردار گزنی ضمن مهم خواندن انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری در انتخابات و صیانت از رای مردم واجب شرعی و اسلامی است.
به گزارش تنویر، مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه فراشبند با حضور سرادر گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس برگزار گردید.



در این مراسم که با حضور سرادر گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و هیئت همراه برگزار گردید، سرگرد علی رضا محمدی به عنوان فرمانده ناحیه فراشبند معرفی و از زحمات سرهنگ امید نصیبی تقدیر شد.

در ابتدای مراسم تودیع و معارفه، سرهنگ نصیبی فرمانده سابق سپاه فراشبند ضمن ادای احترام به 251 شهید شهرستان فراشبند، گزارشی از 35 ماه حضور خود در سِمَت فرماندهی سپاه فراشبند ارائه نمود.

در ادامه این مراسم سردار گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ضمن تکریم روحیه ی انقلابی و جهادی مردم فراشبند در مبارزه با استکبار جهانی، گفت: هیچ گاه نباید شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش خطاب به حاضران و فرمانده جدید سپاه فراشبند گفت: مقام معظم رهبری همواره در رابطه با ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار جهانی، ایجاد و ترویج روحیه ی فداکاری و توسعه ی علم و فناوری تاکید داشته اند، این تاکیدات باید سرلوحه فعالیت های ما قرار بگیرند.


 
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در بخش دیگری از صحبت هایش با مهم خواندن انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری در انتخابات و صیانت از رای مردم واجب شرعی و اسلامی است.

در ادامه این مراسم با قرائت حکم فرماندهی توسط سرهنگ خادم مسئول بازرسی سپاه فجر فارس سرگرد علی رضا محمدی بعنوان فرمانده سپاه فراشبند معرفی و از زحمات سرهنگ امید نصیبی تقدیر گردید.

به گفته یک منبع آگاه سرهنگ امید نصیبی خدمت خود را در شهرستان نورآباد ادامه خواهد داد.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید
نام:
ایمیل:
* نظر: