آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
به همت معاونت آماد و پشتیبانی و با حضور فرمانده و مسئولین سپاه فجر آشپزخانه تمام صنعتی ستاد سپاه فجر استان فارس افتتاح شد.

به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس،  در مراسم افتتاحیه آشپزخانه تمام صنعتی سپاه فجر استان فارس که با حضور  فرماندهی ، نمایندگی ولی فقیه و مسئولین و معاونین سپاه فجر فارس صورت گرفت ، فرمانده سپاه فجر فارس طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندر کاران بخصوص معاونت آماد و پشتیبانی سپاه فجر،  بر حفظ و نگهداری مداوم از امکانات و تجهیزات این آشپزخانه صنعتی تأکید کرد .

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار ما گفت :

از سال 1388، پیرو دستور فرمانده کل سپاه پاسداران مبنی تجمیع آشپزخانه ها در سپاه ، فعالیت هایی در زمینه ساخت آشپزخانه تمام صنعتی در ستاد سپاه فجر فارس شروع شد.

   ودر سال 1390 با تدبیر سردار فرمانده سپاه فجر دستور ساخت این آشپزخانه صادر و ظرف مدت 8 ماه آشپزخانه تمام صنعتی با امکانات و تجهیزات پیشرفته آماده بهره برداری شد.

سرهنگ پاسدار مسعود راستی با توجه به نام گذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی گفت : تمامی امکانات و تجهیزات صنعتی آشپزخانه از تولیدات ملی و ساخت داخلی کشور عزیزمان ایران بوده که این امر باعث افتخار ماست .

ایشان با توجه به تأکیدات سردار فرمانده سپاه پاسداران مبنی بر ترویج شاخصهای شایستگی های پاسداری گفت : با راه اندازی آشپزخانه تمام صنعتی در مصرف آب ، برق و گاز و همچنین نیروی انسانی صرفه جویی شده و غذا با کیفیت عالی و بدون دور ریز طبخ می شود .

مسعود راستی اضافه کرد : کارکنان آشپزخانه تمام صنعتی سپاه فجر دوره های لازم جهت کار با تجهیزات پیشرفته این آشپزخانه را گذارنده و خوشبختانه قادریم در مدت کمتر از 2 ساعت برای بیش از 3000 نفر غذا طبخ نماییم.

وی افزود : با توجه به تأکیدات سردار فرمانده سپاه فجر فارس طبخ غذا برای نواحی مقاومت چهارگانه شیراز و سازمان های بسیج اقشاری  مستقر در شهر شیراز بصورت متمرکز صورت خواهد گرفت .

 ایشان در پایان از همکاری سردار نوروزی معاون آماد و پشتیبانی سپاه کل و تلاشهای سردار فرمانده سپاه فجر فارس در جهت راه اندازی و تجهیز امکانات این آشپزخانه تشکر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: