آخرین اخبار
کد خبر: ۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹
همایش یکروزه بصیرت افزایی همسران پاسدار در ستاد سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

به گزارش تنویر ،  همایش بصیرت همسران پاسدار وفرزندان دختر بالای 15 سال باحضورنماینده ولی فقیه ومعاون هماهنگ کننده سپاه فجرفارس درسالن همایشهای امام علی (ع) برگزارشد.

دراین همایش یکروزه حجت الاسلام والمسلمین شیخ علیرضاحدائق  درجمع همسران پاسدارباتوجه به نقش حجاب گفت :  نقش حجاب در استحکام خانواده و جامعه نقشی اساسی است و می بایست در کانون خانواده ها رعایت شود . حجاب هم برای مرد است و هم برای زن با این تفاوت که دایره حجاب برای زن گسترده تر است و بی توجهی به آن پس لرزه های شدیدی را بدنبال دارد.

ایشان با استناد به آیات و روایات  گفت : کنترل چشم بزرگترین خدمت به معنویت بشر است و این دستور اسلام است .

وی صیانت فردی را از مهمترین آثار حجاب در جامعه دانسته و گفت : باید در تمامی دستگاه های دولتی فضای تداخل زن و مرد کنترل شود .

 

 

 

شیخ علیرضاحدائق  بابیان اینکه رسانه ملی مهمترین دستگاه جهت ترویج حجاب در جامعه است گفت :

رسانه ها می توانند در راستای  ترویج فرهنگ معنوی و زیبای حجاب و عفاف در جامعه نقش کلیدی داشته و صدا و سیما این توانمندی را دارد تا در این مقوله ایفای نقش کند .

 

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه فجر درحاشیه این همایش به خبرنگار ماگفت : درراستای فرامین مقام معظم رهبری درخصوص توسعه معروفات همچون عفاف وحجاب وبا تدابیرفرماندهی ونمایندگی ولی فقیه درسپاه فجر همایش های بصیرت همسران وفرزندان پاسدار برنامه ربزی واجرامی گردد.

سرهنگ پاسداراحسان الله خرمی افزود : این همایش باهدف تبیین نقش عفاف وحجاب درتحکیم خانواده وآثارحیابرزندگی اجتماعی  برگزار می شود.

وی برگزاری کارگاههای مشاوره تخصصی  برای قشرهای مختلف اعم ازمزدوجین بالای 10 سال ، مزدوجین زیر10 سال ودختران بالای 15 سال راازدیگربرنامه های این همایش برشمرد .

 

درپایان به برگزیدگان مسابقات اخلاق درخانواده وآیین زندگی که درابتدای سال جاری برگزار شده بود ، هدایایی اهداءشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: