آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۶۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
حجت الاسلام حاجی زاده در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله شیراز:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت:اخلاقی و سازمانی عمل کردن رمز و راز موفقیت یک مدیر اسلامی است
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ،مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان، مدیران وبسیجیان پایگاه های مقاومت برگزار گردید؛ در این مراسم حجت الاسلام مصطفوی بعنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله معرفی گردید و از زحمات حجت الاسلام شریفی مسئول سابق این نمایندگی تقدیر بعمل آمد.


 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در این مراسم در سخنانی  با اشاره به قرار داشتن در دهه امامت و ولایت گفت: باید تلاش کنیم تا در این دهه نسل جوان خود را بیشتر با معارف اهل بیت(ع) آشنا کنیم.
وی نسل جوان امروزی را تشنه فراگیری این معارف دانست و افزود: نسخه‌ای که می‌تواند آلام جوانان ما درمان کند و آن‌ها را تسکین دهند، احیای سنت و سیره اهل بیت(ع) است که بعضا در مهجوریت قرار گرفته و به فراموشی سپرده شده است.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه باید در مناسبت‌های این مسئله را مدنظر داشته باشیم، دهه امامت و ولایت را احیای فرهنگ غدیر دانست و گفت: بسیاری از جوانان ما با معارف غدیر آشنا نیستند و آن حماسه‌ای که آنجا خلق شد و همچنین با رسالت حضرت علی(ع) آشنا نیستند در حالیکه این فرهنگ یکی از اصول مسلم اعتقادی ماست و باید آن را به‌ویژه در میان نسل جوان تبلیغ و ترویج کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس فلسفه دهه امامت و ولایت را همین تبلیغ و ترویج معارف غدیر و آشنایی با رسالت حضرت علی(ع) برشمرد و در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس باید بهانه‌ای برای نشان دادن زیباترین نوع رفتاری برای نسل جوان جهت احیای فرهنگ ایثار و استقامت و شهادت باشد.
وی همچنین، به تغییر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله(ع) شیراز اشاره کرد و گفت: بحث مدیریت اسلامی و اخلاق اسلامی ایجاب می‌کند که ما از همکاران خود تقدیر و تشکر کنیم اینها زحمت کشیدند و در نظام تشریع و قانون‌گذاری آنچه که به‌عنوان مدیریت اخلاقی وظیفه ماست توجه به این مسئله است.
حاجی‌زاده با اشاره به ویژگی‌های مدیر اسلامی عنوان کرد: بهترین مدیران اسلامی از دیدگاه و گفتمان نبی اسلام این است که وقتی وارد مجموعه‌ای می‌شود اگر در آن مجموعه اختلاف، کینه و نفرت وجود دارد این رذایل را پاک کند و فضایل را جایگزین کند نه اینکه وجود مدیر اسلامی مایه اختلاف باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان خاطرشان کرد: اخلاقی و سازمانی عمل کردن رمز و راز موفقیت یک مدیر اسلامی است.

بنابر این گزارش، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در این مراسم گفت: تلاش می‌کنیم تا با همدلی و همراهی، صداقت و روحیه جهادی به وظایف خود عمل کنیم.
وی افزود: منظور از روحیه جهادی، روحیه‌ای است که نهایت تلاش و توان خود را در رویارویی با دشمنان در تمام عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به کار گیرد.

حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه از ویژگی‌های دیگر این روحیه مجاهدت در راه خدا، سخت‌کوشی و تلاش خستگی‌ناپذیر و مضاعف است، گفت: همچنین، تکلیف‌مداری بدون دلبستگی به نتیجه و شناخت تکلیف دینی و انقلابی از دیگر ویژگی‌های این روحیه است.
مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان ایثار و شهادت طلبی و مقدم داشتن دیگران بر خود را از دیگر ویژگی‌های این نوع روحیه دانست.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام علمدار شریفی قدردانی و حجت‌الاسلام  ابراهیم مصطفوی به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز معرفی شد.
ابراهیم مصطفوی، مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز پیش از این مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: