آخرین اخبار
کد خبر: ۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
فرماندار خرامه گفت: بازنشستگان سپاه و بسیج یکی از بزرگ‌ترین ذخایر انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه ، داریوش دهقان در آیین تجلیل از بازنشستگان سپاه در خرامه با بیان اینکه بازنشستگی از یک میدان وارد میدان دیگر شدن است، با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود، اظهار داشت: بسیجی باید با بصیرت و ولایت‌مداری در تمام صحنه‌ها آماده باشد.

فرماندار خرامه افزود: دشمنان تلاش می‌کنند بازوان پرتوان ولایت، بسیج و روحانیت را قطع کنند.

دهقان تصریح کرد: پرچمدار حکومت امام زمان (عج) ولی فقیه است و دشمنان اسلام با تبلیغات و هزینه‌های بسیار درصدد از بین بردن جایگاه ولی فقیه در جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: باید به خوبی از تجربه بازنشستگان در محیط کار و جامعه بهره برد و از ظرفیت‌های آنان استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس نیز گفت: عنوان بازنشستگی برای انسان مسلمان مناسب نیست بلکه عنوان پیشکسوت مناسب است.

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده گفت: شما بازنشستگان پاسداری از زیباترین ادب، تواضع، جهاد و مقاومت را در عرصه نبرد با دشمنان اسلام داشته‌اید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس خطاب به بازنشستگان گفت: ما باید فضایل زیبای سپاه و بسیج را به جوانان منتقل کنیم.

حاجی‌زاده تصریح کرد: دشمن برای انحراف جوانان از سپاه و بسیج برنامه‌ریزی و هزینه کرده است لذا باید هوشیار باشیم و از معنویات فاصله نگیریم.

وی ماه رمضان را فرصت خوبی برای احیا، خودسازی، تهذیب نفس و پاک کردن ناخالصی‌ها دانست.

حجت‌السلام موفق قانعی نیز در این مراسم اظهار داشت: سپاه نیاز به حضور و تجربه بازنشستگان پاسدار دارد.

وی با اشاره به فرامین گهربار مقام معظم رهبری پیرامون بازنشستگان گفت: از بازنشستگان دعوت می‌کنیم در برنامه‌های فرهنگی، علمی، رزمی و جلسات مختلف سپاه و بسیج شرکت کنند.

در پایان از بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه خرامه تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: