آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
طی بیانیه ای سازمان بسیج مهندسین فارس جنایات غیر انسانی میانمار را محکوم نمود.

به گزارش تنویر به نقل از سازمان بسیج مهندسین فارس بیانیه ای در راستای محکوم کردن جنایات میانمار صادر گردید که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

 بسم الله ارحمن الرحیم


   درمحکومیت جنایات میانمارمردم خداجوی فارس: یکبار دیگر آتش جهل و تعصب دامن مسلمانان مظلوم میانمار را فرا گرفت و در اقدامی وحشیانه حاکم نظامی میانمار با پشتوانه ارتش جنایتکارش دست به قتل گسترده مسلمانان این کشور زد و به بهانه های واهی آنها را از خانه و پناهگاهشان اخراج کرد.

مسئولان محروم ترین و فقیرترین کشور جنوب شرقی آسیا که مدعی و متولی حفظ و گسترش آیین بودیسم در جهان هستند و از عقب افتاده ترین سیستم های حکومتی برخورداند بجای تجدید نظر در روش و منش خود الگو برداری از کشور های مسلمان توسعه یافته در این منطقه در تعقیبی کورکورانه و شاید هم همراه و همگام با دستان پلیداستکبار جهانی که از رشد و توسعه روز افزون اسلام عزیز در این منطقه احساس خطر می کنند، بدنبال خاموش کردن نور ایمان در این سرزمین هستند، نوری که می رود آخرین سنگر های خرافه پرستی را در جنوب شرقی آسیا فتح کند.

مسئولان میانمار باید بدانند تا گلو در باتلاق این جنایت فرو رفته اند و مسلمانان و آزادگان دیر یا زود انتقام این جنایت هولناک را از آنان خواهند گرفت و سکوت مرگبار سازمان های مدعی حقوق بشر این داعیان مهربانتر از مادر که در سوریه بخاطر حفظ رژیم اشغالگر قدس سینه چاک می کنند و در میانمار مانند کبک سر زیر برف فرو می برند هیچ راه فراری برای آنها نخواهند گشود.

سازمان بسیج مهندسین فارس ضمن محکومیت این عمل جنایتکارانه از آحاد مردم روزه دار فارس به خصوص هنر مندان ،اصحاب اهل قلم و جامعه حقوق دانان می خواهد به هر نحو ممکن در روشن نمودن ابعاد این فاجعه مشارکت نمایند و فریاد و اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: