آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
فرمانده سپاه گراش در حاشیه توزیع بسته های لوازم التحریر در مناطق محروم:
سرگرد درستکار گفت: نسل کودک و نوجوان سرمایه های اصلی جامعه محسوب شده و آینده کشور به دست ایشان رقم خواهد خورد.
به گزارش تنویر، با تلاش اعضای پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر (عج) شهرستان گراش و با حضور سرگرد درستکار فرمانده سپاه گراش «بسته های لوازم التحریر و کیف دانش آموزی» بین دانش آموزان روستاهای محروم و عشایرنشین چک چک و دشت رحمانی توزیع گردید.

ایجاد نشاط و تقویت روحیه نسل نوجوان از وظایف مهم مسئولان است

سرگرد درستکار در حاشیه این عمل خداپسندانه گفت: این بسته ها شامل کیف و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان است و با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه دانش آموزان در روزهای ابتدایی سال تحصیلی 94-95 بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع می شوند.

وی افزود: نسل کودک و نوجوان سرمایه های اصلی جامعه محسوب شده و آینده کشور به دست ایشان رقم خواهد خورد، ایجاد امید، شور و نشاط و تقویت روحیه نسل کودک و نوجوان از وظایف مهم مسئولان مرتبط است و در این زمینه نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

ایجاد نشاط و تقویت روحیه نسل نوجوان از وظایف مهم مسئولان است

فرمانده سپاه گراش در ادامه صحبت هایش گفت:  تلاش بسیج در رشد و تعالی و توسعه علم و فرهنگ اسلامی در روستاها و مناطق محروم عشایری همیشه موثر بوده است، بسیج به عنوان یکی از بزرگ ترین نهادهای کشور از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمران و محرومیت زدایی از مناطق محروم برخوردار است، در همین راستا، کلاس درس نیمه تمام روستای دشت رحمانی توسط بسیج سازندگی سپاه گراش تکمیل خواهد شد.

سرگرد درستکار در پایان صحبت هایش گفت: این عمل خداپسندانه که با تلاش بسیجیان شهرستان گراش صورت می پذیرد از  زیبایی و معنویت خاصی برخوردار است و در روحیه دانش آموزان برای حضور در صحنه علم تاثیرات مثبت بسیاری خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: