آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۳
جانشین بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ستاد فرماندهی کل قوا تأکیدکرد: این فشارهای مادی نباید ما را از پای بیندازد چرا که صبح نزدیک است.

به گزارش تنویر، محمدجعفر اسدی در مراسم هفتمین یادواره 67 شهید ولایت‌مدار شهرک گلشن شیراز با اشاره به جرایانات اقتصادی امروز ایران اظهارداشت: این قضیه پایانی بسیار شیرین دارد، همانطور که شاهد بودید استکبار شرق فرو ریخت، استکبار غرب هم در حال فروپاشی است و پیروزی شیرین آن نصیب مردم شریف ایران و مسلمانان جهان می‌گردد. 

وی ادامه داد: امروز بسیاری از مسؤولین شعارشان نان، کار و مسکن شده است که این خود ترفند دشمن است چرا که فکر و ذکر و شعار مسئولین باید علاوه بر معیشت مردم به فکر ارتقاء شأنیت، انسانیت و اسلام نیز باشند.

این یادگار دفاع مقدس افزود: پیامبر اعظم(ص) نخست آمد و تمام بت‌کده‌ها را نفی کرد و سپس سه سال در شعب ابیطالب مبارزه کرد.

اسدی تصریح کرد: همان‌طور که مسلمانان زمان پیامبر(ص) شرایط شعب ابیطالب را بخاطر دفاع از اسلام پذیرفتند و تحمل کردند تا به خواست خداوند بر کفار پیروز شدند، ما نیز گرانی را می پذیریم اما می‌دانیم اگر امروز نیز آن شرایط بر ما وارد شود،مسلمانان ایران بخاطر دفاع از اسلام در برابر کفار می‌ایستند و به یاری خداوند پیروزی از آن مردم شریف ایران است.

وی گفت: حضرت امام (ره) فرمودند که این طلیعه سحر است و خورشید فروزان می‌خواهد طلوع کند.

این مقام مسئول بیان داشت: 40 سال پیش کشوری که زیر یوغ شرق یا غرب نباشد پیدا نمی‌شد یعنی دو بت بزرگ به نام شرق و غرب، آمال و آرزوی روشنفکران آن زمان بود که امام آمد و هر دو بت‌کده را تعطیل کرد.

اسدی خاطرنشان کرد: امروز در جوامع می‌گوییم گرانی است اما در همین اوج گرانی در تابستان امسال تعداد سفرها بیشتر از سال قبل شده است.

وی تأکید کرد: ما تازه اول راهیم.

جانشین بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ستاد فرماندهی کل قوا یادآور شد: گام بلندی را که امام (ره) در این دنیای هستی برداشت، قطعا جایگاهش سربلندی ملت ایران و مسلمانان جهان است.

اسدی در پایان افزود: نباید فراموش کنیم که سفارش تک تک شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است و ما نیز بعد از آنان باید در مسیرشان باقی بمانیم.

گفتنی است که خبری ضد و نقیض با موضوع بالا از زبان سردار محمدجعفر اسدی در رسانه ها انتشار یافته که خبر فوق اصلاحیه آن می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: