آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
فرمانده سپاه مرودشت:
سرهنگ محمدی گفت: حذف شعار مرگ بر آمریکا به منزله این است که به مسجد برویم اما نماز نخوانیم، آمریکا اَتم مصادیق استکبار می باشد، عزت امروز ما نیز بر سر همین مرگ بر آمریکاست.
به گزارش تنویر، نشست ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت با موضوعات هفته بسیج دانش آموزی و اردوی رهیان نور خواهران در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ علی محمد محمدی فرمانده سپاه مرودشت در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان مرودشت در سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی یکپارچه علیه نظام سلطه قیام خواهد نمود، گفت: بحث مبارزه با استکبار جهانی جزء آرمان های نظام اسلامی می باشد.

وی افزود: در بُرهه ای که دولت در حال مذاکره با 1+5 بود برخی افراد لیبرال مَسلک امید داشتند که به جز مسئله هسته ای در میدان های دیگر نیز با آمریکا مذاکره صورت بگیرد که مقام عظمای ولایت حجت را بر همه تمام نموده و مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام نمودند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه  عده ای معدود به دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا را از راهپیمایی 13 آبان حذف کنند، گفت: حذف این شعار به منزله این است که به مسجد برویم اما نماز نخوانیم، اگر در روز مبارزه با استکبار "مرگ بر آمریکا " نگوییم چه بگوییم؟ آمریکا اَتم مصادیق استکبار می باشد، عزت امروز ما نیز بر سر همین مرگ بر آمریکاست.

فرمانده سپاه مرودشت با اشاره به اعتراف آمریکایی ها درباره قدرت ایران گفت: آمریکایی ها از یک طرف به اینکه ایران ابر قدرت منطقه است اذعان دارند و از طرف دیگر می گویند ایران اگر می خواهد در منطقه نقش آفرین باشد باید با آمریکا همراه شود، این پارادوکس در منطقه قابل حل شدن نیست زیرا علت ابَر قدرت بودن ما در منطقه به ایستادگی ما در برابر آمریکا بازمی گردد.

* روابط عمومی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: