یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
در نشست بصیرتی شهر مشکان مطرح شد/
وی با تاکید بر مهم بودن انتخابات مجلس خبرگان تصریح کرد: این بار مردم بدانند به چه کسی رای می دهند خصوصا در انتخابات مجلس خبرگان.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج نی ریز،نشست بصیرتی انتخابات، شنبه 30 آبان با همکاری دو حوزه حضرت معصومه (س) و شهید معصومی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع مشکان برگزار شد.

در این نشست آقای صفر پور با طرح این سوال اساسی که پیام عاشورا چه بود و چه شد که 50 سال بعد از رحلت پیامبر (ص) حادثه عاشورا اتفاق افتاد, اولین حادثه پس از رحلت پیامبر (ص) را پیمان شکنی و دومین حادثه را عدم توجه به توصیه پیامبر (ص) در مورد قرآن و اهل بیت (س) دانست.

وی با پاسخ به این سوال که بعد از رحلت امام (ره) چه پیش آمد؟ پیمان شکنی بعضی از اعضای خبرگان رهبری , حادثه کوی دانشگاه و فتنه 88 را از جمله حوادث پس از رحلت امام (ره) برشمرد و افزود: الان هم در ایران ناکثین, قاسطین , مارقین و افرادی همچون طلحه و زبیر و پیمان شکنانی هستند که بدنبال منافع و کسب مقام اند.

صفرپور بیان داشت: بصیرت یعنی اینکه امروز بتوانیم به خوبی این سه دسته را در جمهوری اسلامی شناسایی کنیم, الان عده ای می گویند علی (ع) با زبیر مذاکره کردند و اگر امام هم در قید حیات بودند  شعار مرگ بر آمریکا را حذف می کردند. آیا رهبری به عنوان امام جامعه ما, این را مقبول می دانند؟

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در انتخابات پیش رو برخی هدف گذاری کرده اند که در راستای اهداف دشمن مجلس خبرگان رهبری را در دست بگیرندتا کسی رهبر شود که موافق آمریکا باشد خاطر نشان کرد: اکنون آمریکا به هدف نفوذ قصد دارد که دولت ما را در دست بگیرد و پس از آن مجلس ما و دیگر ارکان نظام را که بتواند جمهوری اسلامی را از درون تهی کند و فقط نامی از آن باشد اما موافق آمریکا و سیاستهای آن.

وی در پایان با تاکید بر مهم بودن انتخابات مجلس خبرگان تصریح کرد:  این بار مردم بدانند به چه کسی رای می دهند خصوصا در انتخابات مجلس خبرگان.

استاد صفرپور: این بار مردم بدانند به چه کسی رای می دهند

استاد صفرپور: این بار مردم بدانند به چه کسی رای می دهند

استاد صفرپور: این بار مردم بدانند به چه کسی رای می دهند

استاد صفرپور: این بار مردم بدانند به چه کسی رای می دهند





نام:
ایمیل:
* نظر: