آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
جانشین سپاه فجر استان فارس در جمع خبرنگاران گفت : در هفته دفاع مقدس بیش از 1600 برنامه در سپاه فجر استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تنویر ، در این جلسه سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه کرامت که شروع آن سالروز ولادت حضرت احمد بن موسی شاه چراغ علیه السلام و پایان آن مقارن با ولادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام می باشد به تشریح برنامه های سپاه فجر در این هفته پر افتخار پرداخت و گفت :  سپاه فجر استان فارس در هفته دفاع مقدس بیش از 1600 برنامه اجراء خواهد کرد که بیش از 160 برنامه مربوط به اقشار بسیج و بیش از 25 برنامه آن مربوط به برنامه های شاخص استانی می باشد.

جانشین سپاه فجر استان فارس گفت : بیش از 150 گروهان نمونه رژه در استان فارس از سپاه و بسیج می باشند که 30 گروهان آن در شیراز، در روز 31 شهریور دوش به دوش نیروهای ارتش و انتظامی به نمایش اقتدار می پردازند .

سردار گزنی در ادامه افزود :همچنین به دلیل تقارن شروع هفته دفاع مقدس با روز جمعه ، نیروهای سپاه و بسیج پس از به نمایش گذاشتن اقتدار خود در رژه 31 شهریور ، در نماز دشمن شکن جمعه شرکت خواهند نمود.

وی تصریح کرد : سومین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با حضور بیش از 120 ناشر در حوزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد که یکی از برنامه های شاخص سپاه فجرمی باشد.

همچنین در این جلسه جانشین سپاه فجر از برپایی 2 نمایشگاه جنگ نرم در هفته دفاع مقدس در مکان های پارک بزرگ جنت و بلوار شهیدچمران شیراز خبر داد.

سردار گزنی در این جلسه با اشاره به برگزاری همایش ها در هفته دفاع مقدس اظهار نمود :همایش رزمندگان بسیجی و اصناف ، همایش نقش مهندسین، همایش قضات و پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین همایش گرامیداشت شهدای دانش آموز که استان فارس با بیش از 3000 شهید دانش آموز ، بالاترین رقم شهید دانش آموز را در سطح کشور دارا می باشد برگزار خواهد شد.

از دیگر برنامه های دفاع مقدس در سپاه فجرکه توسط سردار گزنی در این جلسه بیان شد می توان سرکشی از خانواده شهدای دفاع مقدس ، تجلیل از مدال آوران ورزشی در سطح استان و بویژه شهر شیراز ، برگزاری بیش از 99 یادواره شهدا در سطح استان فارس ،برپایی یادواره 90 شهید عملیات ثامن الائمه (ع)، برپایی یادواره شهدای زن در شیراز، سرکشی و تجلیل از 157 خانواده ایثارگر، برپایی 144 نشست بصیرت افزایی توسط هادیان سیاسی در سطح استان فارس ، برگزاری 71 شب شعر و خاطره توسط رزمندگان در سطح استان ، به صدا درآوردن زنگ مقاومت توسط پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس همزمان با بازگشایی مدارس و همچنین پیاده روی خانوادگی میثاق با شهداء در شیراز که انتهای این پیاده روی گلزار شهدا می باشد نام برد.

در پایان این جلسه سردار گزنی با اشاره به نقش خبرنگاران در دفاع مقدس گفت : خبرنگاران ، حقیقت دفاع مقدس را که برگرفته از معنویت می باشد به عنوان یک برنامه اثرگزار برجسته نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: