یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
به مناسبت هفته بسیج شورای اجرایی حوزه شهید سرافراز به همراه فرمانده و پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با حجت الاسلام و المسلمین فال اسیری دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج نی ریز، به مناسبت هفته بسیج  شورای اجرایی حوزه شهید سرافراز به همراه فرمانده و پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با حجت الاسلام و المسلمین فال اسیری دیدار کردند.

جناب سرهنگ توکل در ابتدای این دیدار در سخنانی کوتاه بیان کرد: این روزها روز مبارزه با استکبار است، استکبار ستیزی سرلوحه کار بسیجی ها است و همچنین در جریان مقابله با نفوذ که در سلسله مراتب اداری و کشوری صورت می گیرد و انقلاب ما را با نقشه های شوم شان به ناکجاآباد ببرند که خداتوفیق داده رهبر کبیر انقلاب به عنوان بزرگ پرچم دار بچه های بسیجی که از خداوند می خواهیم سایه شان بالای سرمان باشد.

وی شعار امسال هفته بسیج را « بسیج دست قدرت خداست» عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی فال اسیری در سخنانی با تبریک هفته بسیج و با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: تذکر دادن همواره باعث یادآوری کردن نکات مهم در جامعه خواهد بود و این نیز وظیفه همگانی است.

وی افزود : هر یک از ما جویی از بسیج را تشکیل می دهیم و وقتی همه جوی ها به همدیگر وصل می شود، رودخانه ای خواهد شد که با توجه به ویژگی هایی که هر یک از جوی ها به خود دارد سبب تطهیر شدن جامعه خواهد شد.

فال اسیری ابراز کرد: اگر در مبادی که تشکیل دهنده این رودخانه هستند تلاش نکینم، این جوی ها به هم خواهد رسید اما با مشکلات و نقایص بسیاری همراه خواهد بود.

وی گفت: باید همه ما در هر جایگاه و مقامی که هستیم نسبت به انجام وظایف و مسئولیت هایی که در خصوص این جوی داریم دقت کافی را انجام دهیم و اگر بتوانیم در شهر نی ریز که جوی از رود عظیم بسیج در سراسر میهن اسلامی کار خود را بدرستی انجام دهیم ، آن موقع باید انتظار داشته باشیم که شاهد اصلاح و بروز خوبی های فراوان در جامعه باشیم و آن موقع خواهیم دید که همه جوی های سراسر کشور سبب پاک شدن تمام دنیا شود.

فال اسیری اظهار نمود: متاسفانه از امکان 100 درصدی که خداوند متعال در اختیار ما گذاشته باشید بگویم که تنها نیم درصد آن مورد استفاده قرار می گیرد و بقیه هدر می رود و متاسفانه به گونه ای عمل شده که تنها از بعدی شعاری این مقوله استفاده شده است و تنها به ظاهر قضیه پرداختیم.

وی تاکید کرد: توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید همواره مورد توجه قرار گیرد و با استفاده از این سخنان گهربار در کنار تلاش و کوشش و انجام به وظایف و مسئولیتی که هر یک کدام از ما برعهده داریم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر بسیج در عرصه های اجتماعی باشیم، باید به گونه ای عمل شود که هر کسی به عینیت مشاهده کند که ظرفیت این سیل عظیم چه خواهد بود.

وی اشاره کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری، داشتن برنامه و نقشه راه است  و اگر همگان به این توصیه ها و فرمایشات دقت کنند دیگر نیازی که معظم له این مباحث را تکرار کنند، به عنوان مثال بحثی که اکنون در خصوص موضوع نفوذ مطرح کردند و قبلاً هم مورد تاکید قرار دادند و از قضا به مزاج برخی نیز خوش نیامد، همچون موضوع فتنه باید به ابعاد گسترده فرمایشات ایشان دقت شود تا در آینده به مشکل برنخوریم.

فال اسیری در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم بسیج همواره در سراسر کشور و تمام دنیا به مانند اکنون و فراتر از این عمل کند و روزی را به تماشا بنشینیم که جهان عاری از خشونت باشد.

دیدار بسیجیان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نی ریز با حجت الاسلام والمسلمین فال اسیری
دیدار بسیجیان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نی ریز با حجت الاسلام والمسلمین فال اسیری
دیدار بسیجیان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نی ریز با حجت الاسلام والمسلمین فال اسیری
دیدار بسیجیان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نی ریز با حجت الاسلام والمسلمین فال اسیری
نام:
ایمیل:
* نظر: